![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu är årets resa inbokad! Av olika anledningar får det bli endast en vecka i år och denna vecka förlägger vi på Kreta. Vi har bokat flygstolar med www.norwegian.no - någon som känner till bolaget? Vi som bor i värmland har ju samma avstånd till Gardemoen som Landvetter/ Arlanda. Jag tycker att priset var OK, 5800 sek för 5 pers.
Hälsningar Ullis |
|
|||
|
|||
![]()
...det var helt ok priser,takk för tipset!
Mikke (KfK) |
|
|||
|
|||
![]()
Jag jobbar ju på Gardermoen, i Servisair, och vi har bla hand om Norwegian. Något speciellt du undrade? Mat och dricka får du köpa ombord i allafall.
|
|
|||
|
|||
![]()
...ja man kanske skulle testa å dra ner te Grekland i april via Nörje....
![]() ...och va beträffer mat, så klarer jag mig rätt bra utta mat i 3-4 timmer.... Hängerume på en fika då,Anna Pernilla ifall du jobber?? Mikke |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Anna-Pernilla!
Nja, det var nog mest bolaget i stort vi funderade över, i branchen finns ju många dagssländor och lite snopet vore det om det strular... Vet du om det funnits länge? För övrigt är Gardemoen en ny bekantskap för oss och vår minsta dotter tycker att det ska bli otroligt spännande att åka till Norge - sedan att vi ska till Grekland var en annan femma... ![]() Tack för ditt svar! Ullis |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...Kanoners AnnaPernilla!!
Kanske det blir läge att svinga sig upp peau hojen fram i vår för en titt på Gardemoen.... ![]() Mikke |
|
|||
|
|||
![]()
Hei!!
Jeg har akkurat gjort ferdig min egen bestilling fra oslo til heraklion. Vi drar den 8. juli og kommer hjem 29. juli- 3 herlige uker. HÆRLIG!!!!! ![]() ![]() ![]() Vi har brukt Norwegian mye, riktignok ikke til hellas, men til praha, london og salzburg, i tillegg til innenlands i norge. Det er helt OK. Ingen gratis servering, men det er mulig å kjøpe mat ombord. Litt trangt til beina, men det er absolutt verdt det man sparer. Og hyggelige flyvertinner... Og man sparer virkelig mye. Vi bor i trondheim, ca 50 mil nord for oslo. På tidligere øyloffeturer har vi reist charter fra nærmeste flyplass. Sjekket litt før årets bestilling. Våre norwegianbilletter fra oslo kom på kr 7 500,- for 4 stk. Skulle vi ha reist charter fra trondheim ville prisen blitt nesten kr 19 000.- Så en biltur til gardermoen skal vi greit klare for den besparelsen. Også går jo norwegian direkte til heraklion, man slipper mellomlandinger, og det synes jeg er en stor fordel. Målet vårt er kykladene. Har vært her mange ganger tidligere, og vi ønsker tilbake til naxos og sifnos. Har aldri vært på kreta, så det blir jo et nytt, og helt sikkert bra bekjentskap. Litt spent på båttrafikken mellom kreta og fex santorini eller aller helst naxos, men nå har jeg jo nok av dager og planlegge på. Vi gleder oss i alle fall masse. Hilsen kari |
|
|||
|
|||
![]()
Ja er det ikke flott at Norwegian starter flyvninger til ulike greske distinasjoner til sommeren!
Det beste med dette er at charter selskapene får konkuranse. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
![]() |
|
|