![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vill tacka Janne och Camilla för en underbar nätsida och finfina rapporter från Grekland under året som gått.
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer helt med föregående,
![]() Inger |
|
||||
|
||||
![]()
Jag med! Sen vill jag tillönska er alla mildare väder! Det framgår av många inlägg att det börjar bli för mycket nu. Får man hoppas att det omgående blir minus fem och sol?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() God Jul och Gott Nytt År önskar vi också alla Kalimerianer! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA KALIMERAVÄNNER!
![]() Med julklockor från Pigadia på Karpathos ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fint julkort, Riitta!
Riktigt GOD JUL till alla glada läsare och skribenter på Kalimera - och tack till alla som gör en positiv insats med informationer, trevliga historier, fina bilder osv. och speciellt ett stort tack till Janne och Camilla för ert stora arbete med att hålla igång Kalimera. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
God Jul till alla från obstinata Malina!!!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Även jag vill önska alla här en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År....
//Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
GOD JUL o GOTT NYTT ÅR till Er alla.Börjar tycka det räcker med kyla o snö. Kan gå bort efter nyår.Men som tur är kan man drömma sig bort med alla härliga bilder på Kalimera. Tack till alla som delar med sig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Också jag vill önska alla en
GOD JUL! & GOTT NYTT ÅR 2011! Med uppfyllda drömresor till Grekland! Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
God Jul och ett härligt, Gott Nytt År!
Önskar Lena |
|
|||
|
|||
![]()
GOD JUL alla! Särskilt till Janne och Camilla som dagligen ger oss alla en Kalimerados...
Själv får jag en lat julhelg då jag idag på jobbet lyckats skära ett snitt med kniv längs med hela höger tumme rakt uppifrån och ner ![]() ![]() Lissi -klantig som få ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
God Jul & Gott Nytt Ar fran ett snofritt och +19 grader solvarmt Chania. Idag firade vi min dotters 22-ars dag med mezedes i det fria, pa odos Hatsimixali Daliani helt nara minaretet. Jackorna hamnade pa stolsryggarna nar svetten brot ut.
Jag hoppas ni far manga fina reseminnen nasta ar! //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
****KALA XRISTOGENNA****
|
|
||||
|
||||
![]()
God Jul och Gott Nytt År !
Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta! önskar Päivi från Luleå (firar jul och nyår i södra Finland, 26 grader kallt just nu) |
|
||||
|
||||
![]()
Xpovia polla, kala xpistouiva se oulos!! Varma , glada och goda julhälsningar från gnistrande kalla och vackra Järfälla!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En God Jul till Er Alla!
|
|
||||
|
||||
![]()
Go Jul och gott nytt från västkusten!
/Netwolf ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En riktigt GOD JUL önskas er alla från Trollhättan.
Irene (Om ni ska ut o köra bil, så ta det lungt i trafiken) |
|
||||
|
||||
![]()
En riktigt God Jul önskas Er Alla
//Zanét & Zissios ![]() |
![]() |
|
|