|
||||
|
||||
Resfeber... i kubik!
Oj, vad jag är nervös! I morgon kvart i sju går taxin för att ta oss till Arlanda - FÖRHOPPNINGSVIS, med tanke på snöovädret som har utlovats. Klockan tio lyfter planet - FÖRHOPPNINGSVIS, med tanke på kylan. Ett par timmar senare landar vi i Frankfurt - också FÖRHOPPNINGSVIS, och efter ett par timmar där lyfter vi igen - FÖRHOPPNINGSVIS, med tanke på alla problem man har haft där de senaste dagarna. Vid sextiden i morgon kväll, lokal tid, ska vi landa i Aten, och bara vi är där MED vårt bagage (har varit med om motsatsen mer än en gång ), så kan vi slappna av och bara njuta. Men till dess är det bara massor av nervositet!
Karin som håller alla tummar hon har |
|
||||
|
||||
Sv: Resfeber... i kubik!
Önskar dig och din make några härliga dagar i Aten och hoppas att allt löser sig på bästa sätt i morgon, "the Greek way": Allt brukar ordna sig till det bästa!
Hälsa Aten! |
|
||||
|
||||
Låter spännande Karin. Men Tomten brukar ju vara ganska generös och snäll så här års, så det finns väl bra chans att alla FÖRHOPPNINGSVIS faller väl ut. Ha en God Jul i Aten, för någon avstickare till Karpathos är väl inte aktuell nu eller ......? Det är väl att fresta lite väl mycket på Tomtens välvilja.
Ha det gott. Mats |
|
||||
|
||||
Hoppas att det gick bra Karin! Ha det gott i Aten!
|
|
||||
|
||||
God prognos för Carinafp! Från Arlanda kan man läsa "Omedelbar avgång för planet till Frankfurt.
När det gäller Airport Frankfurt verkar det som om alla plan till Athen denna eftermiddag ska kunna avgå med endast marginella förseningar. Frankfurts flygplatsinfo låter därtill förmäla att bagagehanteringen nu är i fas igen efter de senaste dagarnas trassel. Arne Med minus 20 i morse... |
|
||||
|
||||
Bra Arne att du har koll på läget Hoppas allt går bra och väskorna kommer också fram 2 av dom 3 gångerna Karin och jag har varit i Aten har hennes väska inte kommit innan nästa dag
Hoppas hon hälsar Parios från mig i morgon kväll Riitta |
|
||||
|
||||
Åh alltså, nu blev man (jag) allt lite avis i alla fall.
|
|
|||
|
|||
NU VÄCKS ATENTARMEN!!! PARIOS, vilken lycka.....
..annars har jag inte känt längtan till Aten just nu efter all vandalisering som varit där i samband med demonstrationerna nyligen.....men visst, hade man haft biljetter dit så hade man ju gladeligen åkt!! Lissi -som såg Parios för ganska exakt 5 år sen |
|
|||
|
|||
Va bra att planet till Frankfurt flyger som vanligt....enligt uppgift från Karin herself tidigare i veckan, så harom/hadderom visst ca 3 timmars väntetid i Frankfurt, plus då eventuell väntetid, så antagligen harom dumpit ner i Athen vid det här laget...kanske. Vi håller tummarna! Vi får nog reda på det snart hoppas jag...
|
|
||||
|
||||
Fick sms från Frankfurt.Allt väl än så länge
Riitta, som vill se Parios |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Tack för ett härligt resebrev från Aten. Ni hann verkligen uppleva mycket!
En jul i Aten låter inte alls fel |
|
|||
|
|||
ÅH, tack för denna "Atenresa"...
Tänk så man minns resan nyåret 2005/2006 med Parioskonserten och nyårsfirandet..Gissa om man längtar till en julresa/nyårsresa dit igen. Så fina bilder och så mycket ni hann!! Aten i dec-febr är verkligen ett höjdarresmål. Kul att Du delar med Dig. Lissi |
|
|