Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-12-27, 22:25
Ernie Ernie är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008
Standard Sea Side Taverna - reåpning!

Hei alle!

Mamma og Vasilis skal til å åpne SeaSide igjen til våren, og jeg er så glad på deres vegne!! Foreløpig blir det nok for lette lunsjretter og forfriskninger, men dog - håper dere alle tar turen innom for å støtte oppunder en god sak, en god taverna, og gode mennesker!
For de som ikke vet hvor SeaSide ligger, så er det en strandtaverna på bystranda, mellom Electra Beach og det nye store hotellet Alimounda Mare, og under Nisia Hotel. Vel møtt!!!
Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 08:33
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Sea Side Taverna - reåpning!

Det var en god nyhet mitt i smällkalla vintern!!
Mikke
Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 12:48
pelagia pelagia är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Hei, Ernie.Har ikke vært på Karpathos på tre år nå, men lover at det skal bli når Sea Side åpner igjen. Da vet vi hvor vi skal gå for å få oss en øl og en lunsj. Kjempebra.
Du må gjerne hilse Anne fra oss med alle de små rekene (hvis hun husker).

Mvh
Pelagia
Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 13:40

...Ernie, vet du ungefär när dom drar igång?? Jag kommer väl förhoppningsvis ner omkring 20 april.....Du får hälsa Vasilis och Anne så gott ifrån mej.
Mikke
Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 09:15
lomba lomba är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Takk og lov!!!! Det er den beste nyheten jeg har fått på lenge! Det har vært så trist å se Seaside ligge der forfallent og dødt. Gleder meg allerede til å sitte der og nyte utsikten innover mot Pigadia
Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 22:11

Citat:
Ursprungligen postat av lomba Visa inlägg
Takk og lov!!!! Det er den beste nyheten jeg har fått på lenge! Det har vært så trist å se Seaside ligge der forfallent og dødt. Gleder meg allerede til å sitte der og nyte utsikten innover mot Pigadia
Så bra! Det gleder vi oss til også

Tror de kommer til å åpne når et av de første flyene kommer nedover, men vet ikke om det blir i slutten av april eller begynnelsen av mai...

De kommer til å lage en inngang også fra siden, for der går det nå vei ned til stranda ved siden av det kjempestore hotellet. Håper noen av gjestene der også vil ta en øl og en ouzo på sjarmerende Sea Side istedetfor pool-lunsj der hver dag...
Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 23:59

.....skulle inte förvåna mej om " New Seaside" kommer att få gäster från det stora stället breve, när dom lessnat på all inclusive och vill ha nåt godare än storkökslagad mat ien mysigare miljö......Det dröjer nog inte så länge förrän dom kommer knallandes.....jag ska berätta för så många jag kan när jag kommer ner.
Svara med citat
Gammal 2010-12-31, 07:04
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Var på Karpathos 2007, bodde på Hotel Nisia och var flera gånger på Seaside och kommer väl ihåg den norska damen. Trevligt ställe! Nu skall jag sätta en bild därifrån som bakgrundsbild på min dator för att färska upp trevliga minnen. Så lycka till säger jag!
/ Anne
Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 13:44
seaside seaside är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005

Det skall bli trevligt att besöka Seaside igen. Man måste sammla på sig olika saker att besöka/göra till nästa resa 2011-08-25. Kul om någon tex Mikke kunde skriva om hur det var efter sitt besök.
Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 17:35

....såklart att jag tittar dit när jag kommer till Karpathos, och givetlunda skriver jag på Kalimera om detta tjusfulla ställe på momangen.....
Sen vore det ju på tiden att jag lärde mej att lägga in bilder här också.....annars fårjaju be nån om jelp....Riitta,t.ex....
Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 18:53

Citat:
Ursprungligen postat av Mikke Visa inlägg
.....skulle inte förvåna mej om " New Seaside" kommer att få gäster från det stora stället breve, när dom lessnat på all inclusive och vill ha nåt godare än storkökslagad mat ien mysigare miljö......Det dröjer nog inte så länge förrän dom kommer knallandes.....jag ska berätta för så många jag kan när jag kommer ner.
Det håper jeg på også, Mikke! Hadde jeg bodd på det hotellet, hadde jeg helt sikkert prøvd Seaside innimellom

Og supert at du sprer budskapet - du kjenner jo omtrent alle som reiser til den øya, hehe
Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 03:55

...hej Ernie...
Som jag har hört drar dom igång jättehotellet i vår, och när gästerna där tröttnat på stordriften, så nog diffunderar dom säkert ut mot Seaside och Limanaki.Vem, förresten ska kocka där i år, nu när Vasilis återgår till Seaside??
Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 11:13

Citat:
Ursprungligen postat av pelagia Visa inlägg
Hei, Ernie.Har ikke vært på Karpathos på tre år nå, men lover at det skal bli når Sea Side åpner igjen. Da vet vi hvor vi skal gå for å få oss en øl og en lunsj. Kjempebra.
Du må gjerne hilse Anne fra oss med alle de små rekene (hvis hun husker).

Mvh
Pelagia
Hei!
Jo, selvfølgelig husker hun dere! Og hun skriver til meg at hun skal spille "Kokkino garifalo" for dere når dere kommer, hun mener å huske at dere likte den sangen så godt. Stemmer det? Hun har faktisk kikket litt etter dere de siste to sesongene, men ikke sett dere - og det var det jo en logisk forklaring på
Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 12:24

Gleder meg voldsomt til å sitte her igjen! Her ser jeg utover havet og bort mot Pigadia - med en deilig Frappe eller et glass hvitvin (eller to..)
Svara med citat
Gammal 2011-01-08, 12:24

Det ble ikke noe bilder? Hmm, rart.
Svara med citat
Gammal 2011-04-02, 19:01
pelagia pelagia är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Hei, alle Karpathos-venner, samt Ernie spesielt.
Endelig er det bestilt tur til Afrodite den 22. mai. Det skal bli SÅ bra å komme tilbake, og jeg drar denne gangen sammen med min søster, som ikke har vært på øya før.
Vi skal GARANTERT på Sea Side. Vi skal også hilse på alle andre jeg kjenner fra tidligere besøk på øya, samt kikke på alt det nye.
Vi gleder oss. Og kanskje Ernie vet mer om hvordan Anne og Vassili ser for seg Sea Side i år?
Svara med citat
Gammal 2011-04-04, 20:12

Hei alle, og spesielt Pelagia

Så bra, skal dere være der i en eller to uker? Vi reiser nedover søndagen etter, så hvis dere skal to uker så treffes vi kanskje! Mannen min og jeg har bryllupsdag mens vi er der nede, og vi skal faktisk bo på det gedigne hotellet ved siden av SeaSide! Det var så nærme mamma som jeg kunne komme, også får vi litt luksus samtidig!

Litt uklart hva de skal servere foreløpig, men noe blir det lell! De har pusset opp kjøkkenet litt, lagt nye fliser og satt opp en port ut mot gaten - den gaten som går ned til stranda mellom Seaside og Alimounda Mare (det nye hotellet). Så håper de at noen av hotellets gjester også kommer dit for en lunsj eller forfriskning
Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 17:35
Kleftiko Kleftiko är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Så flott at Seaside er i gang igjen. Gratulerer! Neste år blir det tur til Karpathos. Har ikke vært der siden 2007. Vi har savnet Seaside veldig og ser fram til å nyte lunsjen her.
Svara med citat
Gammal 2011-06-06, 02:17

Det var herlig å være tilbake, og stemningen på SeaSide er magisk!
Hyggelig å hilse på Pelagia også

Håper flere finner veien til denne fine strandtavernaen
Svara med citat
Gammal 2011-06-06, 03:21

...aha,du har varit där nyss?? Du är fortfarande på Karp? Hur går det med Seaside?? Knallar det in gäster från StorHotellet bredvid, månne?? Allt funkar ok?? Full gas mot framtiden?? Öppet-tider??? Antal platser?? Meny??? Hilsen till Anna og Vasilis....
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:48.