Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-01-15, 20:45
coanma coanma är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sørlandet
Inlägg: 449
Standard hotell Lenio

Jeg ser at det blir skrevet at det er fin utsikt fra hotell Lenio. Hvilken utsikt er det fra rom med markbalkong ?
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-01-15, 21:15
skrutt skrutt är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Inlägg: 262
Standard Sv: hotell Lenio

Hej...det ligger ju sååå otroligt nära havet så visst har du lite havsutsikt...Du ser gräsmattan,Tavernan och havet däremellan!!! Ett jätte mysigt Hotel som jag verkligen kan rekomendera!!
Citat:
Ursprungligen postat av coanma Visa inlägg
Jeg ser at det blir skrevet at det er fin utsikt fra hotell Lenio. Hvilken utsikt er det fra rom med markbalkong ?
Svara med citat
  #3  
Gammal 2011-01-16, 10:56
coanma coanma är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sørlandet
Inlägg: 449
Standard Sv: hotell Lenio

Er det veldig små rom? Jeg ser at frokost ikke inngår selv om det er hotellrom ?
Vi har også sett på Palmyra, men det har jo ikke samme beliggenhet.

Senast redigerad av coanma den 2011-01-16 klockan 11:02.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2011-01-21, 10:26
skrutt skrutt är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Inlägg: 262
Standard Sv: hotell Lenio

Lägenheterna e ju större än "rummen"...Lägenheten i etage e stor enl. mej.Bor man i "rummen" får man ju ha med sej vattenkokare om man vill koka vatten...där finns heller inga tallrikar,glas el bestick!! Hotellet e lite nedgången tycker jag men närheten till havet och den familjära stämmningen uppväger det mesta...Tavernan har jätte god mat...
Svara med citat
  #5  
Gammal 2011-10-10, 18:48
coanma coanma är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sørlandet
Inlägg: 449
Standard Sv: hotell Lenio

Dere som har bodd på Lenio. Hvilket er best å velge, rom med stor balkong, eller 2-roms, begge med havutsikt?
Svara med citat
  #6  
Gammal 2011-10-10, 20:36
rebase rebase är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Inlägg: 209
Standard Sv: hotell Lenio

Vi bodde i en 2 rumslägenhet och hade en strålande utsikt från våran balkong. Jag kan tyvärr inte uttala mig om hur de andra rummen ser ut.Våran läg. var helt ok. Grekisk standard kan man säga. Jag kan inte minnas att det var någon större skillnad på balkongernas storlek. Det är i och för sig 10 år sedan vi var där o minnet har ju inte blivit bättre med åren
Svara med citat
  #7  
Gammal 2011-10-11, 21:50
skrutt skrutt är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Inlägg: 262
Standard Sv: hotell Lenio

Det spelar ingen som helst roll...bägge rummen har fantastisk utsikt!!! Markplan dock lite sämre... Ha en bra vistelse på Lenio...jag älskar det hotellet och har alltid bott där (nästan) när jag vart på Skiathos!!!
Citat:
Ursprungligen postat av coanma Visa inlägg
Dere som har bodd på Lenio. Hvilket er best å velge, rom med stor balkong, eller 2-roms, begge med havutsikt?
Svara med citat
  #8  
Gammal 2011-10-12, 12:13
coanma coanma är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sørlandet
Inlägg: 449
Standard Sv: hotell Lenio

Jeg vet ikke om det er stor forskjell i størrelse på balkong siden rommet selges med STOR balkong, mens 2-roms leilighet selges med balkong. Når begge har havutsikt ligger de vel ikke på markplan?
Svara med citat
  #9  
Gammal 2011-10-29, 14:42
Lajsa Lajsa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2009
Inlägg: 166
Standard Sv: hotell Lenio

Alla balkonger är bra storlek, med underbar havsutsikt. På markplan finns det två rum, inget av dessa har havsutsikt. Lägenheterna och rummet med stor balkong har båda havsutsikt
Svara med citat
  #10  
Gammal 2011-10-29, 20:57
Kattas avatar
Katta Katta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Ort: Göteborg
Inlägg: 215
Standard Sv: hotell Lenio

När man tittar på bilder ifrån Lenio, så ser det inte ut att vara någon skillnad på balkongernas storlek...
Jag har tidigare idag hjälpt min tonårsdotter och hennes två tjejkompisar att boka en tvårumslägenhet dit i augusti. De valde mellan dubbelrum i etage och tvårumslägenheten, bägge med balkong och havsutsikt.
Men när vi kollade med Apollo så tyckte hon där att lägenheten var lämpligare/större för 3 pers.
Det lustiga var att hon själv brukar bo på just detta hotell och älskade det!
Och det verkar vara ett supermysigt litet ställe! Perfekt läge vid stranden och bekvämt avstånd till stan.

Katta
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT