|
|||
|
|||
Pension Petros.
Jeg overvejer en rejse til Santorini i april og skulle gerne bo på Honeymoon Beach Hotel. Men ifølge/enligt hostelworld.com kan dette hotel først bookes i maj.
Har derfor hittet Pension Petros i Fira. Har nogen erfaring med Pension Petros? |
|
||||
|
||||
Sv: Pension Petros.
Hej!
Jag bodde 2 nätter på Pension Petros 2007 och jag tyckte det var bra. Jag blev uppraggad i hamen när jag kom från Amorgos och fick skjuts till flygplatsen. Jag bodde i nedre våningen, vilket var ok för mig just den gången, men vill du ha mer utsikt ska du nog välja något högre upp på pensionatet. Petros ligger väldigt centralt i Fira, men ändå lugnt och skönt. Jag vet att de renoverat efter att jag var där. Ett bra och prisvärt val som jag kan rekommendera, jag skulle gärna bo där igen...hmmm..om jag nu inte skulle råka få råd att slå på stort och bo i Oia vid kraterkanten! Yanna |
|
|||
|
|||
Citat:
Håber du får råd til at bo ved kraterkanten i Oia. |
|
||||
|
||||
Citat:
Yanna |
|
|||
|
|||
Jeg skulle også gerne rejse til Amorgos, men jeg tycker at man bruger for meget tid på transfer når man bare har semester i én vecka.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Yanna |
|
|||
|
|||
Citat:
Nej, det lyder faktisk overkommeligt. Troede egentlig det ville tage meget længere tid. |
|
|