![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inspirerad av Irsa, så snickrade jag oxå ihop en liten film.
![]() http://www.youtube.com/watch?v=zuq3chGeKQQ Håll till godo! /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på dig.
Vilken fin film du gjort. Tack för att vi får se den. Visst är det kul att göra filmer? Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Åh så fin!!
![]() Angistri tyckte jag allt att jag kände igen.. Så himla duktiga ni är som fixar sån´t här! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Netwolf!
![]() Satt du även bakom pianot? |
|
|||
|
|||
![]()
Fin film och härliga bilder! De väcker verkligen min Greklandslängtan!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja vem spelade så fint?? Härlig musik!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, kul att ni gillar filmen.
![]() Självklart var det jag som spelade...NOT! ![]() Nä, låten är komponerad av Henry Mancini och var ledmotivet till en känd tv-serie. Gissa vilken? /Wolfen |
|
||||
|
||||
![]()
Kan det ha varit Törnfåglarna
![]() Tack för helt underbara bilder ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Netwolf!
![]() Ska också prova att göra en film. Måste bara byta till W7 först, sitter fortfarande med XP. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder Netwolf. Lyckligtvis har vi köpt biljetter till Grekland till påsken så tiden är inte så lång innan vi är där igen. Annars hade det känts hur segt som helst, längtan blir så stark
![]() ![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hej Janne. Tror nog att du har Moviemaker på XP´n också, min gubbe säger att han har sett moviemaker i många olika win.versioner. Däremot så har jag gjort en film på Win Vista när jag hade det. Så kolla upp det vetja´ Irene |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag gjorde misstaget att välja 32, pga av småsnålhet (visst hw-inköp var nödvändigt). Jag kommer att blåsa om min burk till 64-bitars, så fort jag får tid. /Netwolf |
![]() |
|
|