|
||||
|
||||
Resa över påsken
Påskbiljetter i hamn nu. Ska bli kul att jämföra förra årets påskfirande med detta årets, det skiljer ju en månad på förra årets påsk och detta årets. Någon mer som skall resa över påsken
Yeasou |
|
|||
|
|||
Sv: Resa över påsken
Du menar till Santorini?
Lissi - som ska fira påsk på Tinos |
|
||||
|
||||
Nej jag menade bara i största allmänhet Lissi. Jo vi åker till Santorini och jag vet minst en till som åker dit. Du skall till Tinos naturligtvis
Grekland över påsken är något att se fram emot, det vet jag Yeasou |
|
||||
|
||||
Jag ska också till Grekland över påsk, till Kreta. Var också där förra påsken Hoppas vädret blir lika fint denna påsken...
Malin |
|
||||
|
||||
Vi ser verkligen fram emot att få vara med om den Grekiska påsken för första gången!
Resan går till Amorgos (för trettonde gången). Längtar!!! Anna-Carin |
|
||||
|
||||
Jag har inte biljetter än, men planerar att vara i Kenya till påsk.
Jag har ju fått ett nytt "hemland". |
|
||||
|
||||
Vi ska till Rhodos över påsk, söndag-söndag, alltså veckan före påsk. Ser fram emot ljus, värme, blommor och grönska. Har aldrig varit i Grekland över påsk. Är det något särskilt man ska tänka på? Något man inte ska missa? Hur har restauranger öppet?
Aina |
|
||||
|
||||
Vi ser fram emot två veckor på Tilos, där vi ska fira Grekisk Påsk!
Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Vi ska tillbringa påsken på Kreta! Besöka Knossos och gå Imbrosravinen Och naturligtvis tillbringa några dagar i Sfakia
LenaPG och Nisse |
|
||||
|
||||
og jeg skal fira græsk påske på Poros
|
|
|||
|
|||
Påsken feires på Kalymnos selvsagt!!
|
|
|||
|
|||
Hejsan!
Jag åker på påsklovet till Kreta, lördag till lördag, så det blir hem till Sverige igen natten mellan påskafton och påskdagen. Pyttan |
|
|||
|
|||
Javisst, det blir att fira påsken i Grekland vilket är första gången, något jag längtat efter länge. Titta gärna på länken och jag tror ni blir lite avundsjuka.
http://www.osterlen.info/ora/ |
|
|||
|
|||
Ja den länken har jag läst förut...låter härligt!
Lissi |
|
|