|
|||
|
|||
Flyg till Grekland.....
...eftersom det alltid skiljer sej varje år när man ska till Grekland,med de olika flygbolagen,avgångar,priser, så kanske det vore bra med en egen rubrik i ämnet....
t.ex så fick jag ett tips häromdan om en bra sökmotor om flyg,på den kan man t.ex söka på resor till ett visst land,ort över en hel månad, istället för att sitta och söka på en dag i taget....Sajten heter www.skyscanner.se Jag har väl inte susat runt sajten helt och hållet, men den verkar vara bra och redig.... Mvh, Mikke |
|
|||
|
|||
Sv: Flyg till Grekland.....
Vad jag kunde se så måste man söka vilken dag man vill åka ändå. Jag sökte mars 2012 och fick bara ? på alla dagar och en uppmaning att fylla i vilken dag jag ville åka..och det är ju inget nytt Man får inte upp priserna för hela månaden så man kan jämföra utan måste bestämma dag....
Jag hade velat önska en sida där man anger vilken månad man vill iväg och så får man alla priser under den månaden DET skulle spara tid. Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Mars 2012 som du sökte på är kanske för långt fram i tiden... /kimmen |
|
|||
|
|||
Låter smidigt för framtida bokningar...Självklart är mars 2012 för tidigt att söka på. Jag tog den bara för att det var första månaden vi kan boka...Vi ar ju tre resor bokade redan. BRA sida således!
Lissi |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
/kimmen |
|
||||
|
||||
Kanonbra sajt! Tack för tipset.
Mats |
|
||||
|
||||
Ja den är bra.
Vet du var man kan köpa Craft öl på Kreta. Jag skäms att erkänna att jag ej smakat den men det kan bero på att jag mest/mycket dricker lokala "rödviner" Olle |
|
||||
|
||||
Nej, tyvärr. Det är så länge sedan jag var på Kreta så då fanns inte Craft Microbrewery (startade 1997).
/kimmen |
|
|