![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejhej!
Jag planerade som sagt att åka till Skiathos som tyvärr är väldigt uppbokad nu, eller de hotell som finns kvar är lite dyra kan vi tycka. Någon som bott på Palmyra, Ekaterini, eller Rea som kan säga något om de hotellen? I övrigt, vilken ö är bäst att åka till? Vi vill ha sol och bad men inte helt dött, dock är vi inte särskilt sugna på att åka till kreta, rhodos etc. Några tips? Mvh ida |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
vad synd... Jag har bara bott på Ekaterini av de du nämner... Jag gillar det mycket! I övrigt så finns ju Naxos... Bra stränder och vacker natur! Naxos är enligt mitt tycke inte lika dyrt som Skiathos. Hoppas att det löser sig för er och att ni får bokat något! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu när jag läste din andra tråd upptäckte jag att Naxos också var ganska fullbokat! Attans... Men det finns ju andra öar... Kefalonia har jag alltid velat åka till och det sägs ju vara bra stränder där.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde på Palmyra förra året. Väldigt fräscht hotell med stora rum, alla balkonger med havsutsikt. Tog 5-10 minuter att gå så är du mitt i centrum. Ett par minuter till busshållplatser på båda sidor (hotellet ligger mitt emellan hållplats 4 o 5 längs huvudvägen) där du kan kliva på bussen som tar dig till många olika stränder. Hoppas du får en bra semester!
|
![]() |
|
|