|
|||
|
|||
boende med både havsutsikt och pool
Hejsan!
Jag ska till Naxos i sommar, från början skulle det bara vara jag och min syster, hennes största krav var boende med pool, så jag har bokat ett perfekt boende för oss tycker jag, men nu har hon hoppat av så jag ska åka med min sambo i stället. Han har andra krav, han vill ha pool och havsutsikt och gångavstånd till Naxos stad. Finns det några hotel i Naxos stad som har både pool och havsutsikt? med gångavstånd till centrum? snälla hjälp mej jag blir tokig snart, känns som att jag borde åka själv Jag behöver hjälp fort.... Tack på förhand... |
|
||||
|
||||
Sv: boende med både havsutsikt och pool
Jag kan på rak arm inte komma på något i Naxos stad, men det borde finnas i Agios Georgios och i Grotta. Båda ställen ligger på gångavstånd till "city". Googla och du skall finna.
|
|
||||
|
||||
De hotell jag kan komma på just nu är Hotell Nissaki direkt nere vid Saint George-stranden, det har både pool och havsutsikt (men alla rum vetter förstås inte mot havet).
Sen finns Hotell Iliovasilema, väldigt nära stranden också, det har fin pool, men jag är tveksam om nåt av rummen har havsutsikt eftersom byggnaden är beläget kanske 100-200 m från stranden, bakom andra hus. Men det är ett trivsamt hotell annars. Om jag kommer på fler alternativ så skriver jag igen. |
|
|||
|
|||
Både Hotel Galaxy og Naxos Resort har pool og havsutsikt. Hvorfor ikke google på hoteller på St. Georges Beach. De fleste hoteller ligger inne med bilder, så kan du selv se hvor langt de ligger fra stranden. Nissaki er ok, men har blitt veldig dyrt etter at det ble renovert for noen år siden. Galaxy eller Naxos Resort er mye bedre alternativer. Kort vei til stranden og kort vei til byen.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
Tack alla för hjälpen jag ska googla och finna
När jag har googlat så har jag bara sökt på hotel i staden har inte tänkt på att jag kan söka på stranden, så tack för tipset |
|
|||
|
|||
Här ska vi bo i sommar. www.princessofnaxos.com
|
|
||||
|
||||
Den bästa poolen på Naxos är havet vid Plaka.... Men smaken är ju olika. Ha en bra semester på Naxos!
|
|
||||
|
||||
Hej,
Antar att du ännu inte hittat något boende än med utsikt. Har du kikat in på vänstermenyn här på Kalimera? tips: Klicka på 'bilder' klicka sen på 'rum med utsikt' då får du upp förslag på boende med utsikt på de olika öarna. det fanns några stycken för naxos. kanske det finns något där som kan vara i smaken. |
|
|||
|
|||
Jag har glömt att skriva här, jag har hittat ett boende nu men vi fick kompromissa lite, alla hotel med både pool och havsutsikt var så himla dyra eller så står det att vissa rum har havsutsikt och det tycker jag låter lite osäkert när man inte kan välja själv.
Vi ska bo på Kalergis studios där får vi strålande havsutsikt med en egen veranda med direk utgång till stranden. Men tyvärr så blir det ingen pool i år, men det behövs ju inte när vi får så nära stranden och så får vi gångavstånd in till Naxos Town. Hotellet verkar jätte mysigt |
|
|