|
||||
|
||||
Lägenheter Maria, Kokkari.
Hej!
Kanske jättetråkig fråga det här. Någon som har bott på Lägenheter Maria i Kokkari? Jag sökte i forumet och hittade någon som hade bott där och tyckte det var helt OK. Jag skulle vilja veta lite mer detaljer. Om det finns någon som kan svara? Vi åker den 25 maj och blir i Kokkari i en vecka. Längtar!! Vi är tre vana Greklandsresernärer och en "Greklandsoskuld". Det ska bli så trevligt att få uppleva Grekland för första gången igen, genom honom! Jag hoppas han blir lika förälskad som resten av oss. Jenny |
|
||||
|
||||
Sv: Lägenheter Maria, Kokkari.
Är det verkligen inte någon här på Kalimera som vet något om Lägenheter Maria?
|
|
|||
|
|||
Vi bodde på Maria i september 2009. Det var ett helt ok, rent och snyggt.
Personalen var trevlig och tillmötesgående som man har förväntat sig. Vi bodde på andra våningen och balkongen var för 2 personer och visade hur samos bakgårdar/hustak ser ut. Att åka tillbaka till samma ställe skulle vara ok. |
|
||||
|
||||
Tack! Det låter som vi har gjort ett helt OK val av lägenhetshotell då. Jag ser fram mot resan, trots samtalen i annan tråd! Tur att vi alla inte är stöpta i samma form.
Längtar till Kokkari, till dofterna, till ljuset, till människorna, till maten och till naturen! Jenny |
|
|