![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hello
![]() I juli bär det av mot Kreta, agia marina med vår 15 månaders tjej. Vi ska bo på hotell Theo. Någon som bott där och tycker det är bra för små barn? Några andra tips på vad som bör packas med när man reser med en liten? Sen är jag jätte tacksam om någon kan ge tips på vad man inte får missa och bra badstrand. Tack Sarah ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan!
Tyvärr har jag ingen erfarenhet av hotellet men kan gärna berätta hur det var när vi var iväg med barnen 2009. Då var dom 3 och 1,5 år. Allt gick jättebra och eftersom jag hade hyrt vagn via Apollo (eller hotellet rättare sagt) hade jag inte ens det som bekymmer. Välling tog jag med mig för lillgrabben men det visade sig inte det smartaste i värmen, han föredrog yogurt ![]() ![]() Eftersom våran krabat åt helt vanlig mat så det var inget problem det heller. Han åt tzatziki med sked och på favorit tavernan Pirgos kom dom skrattandes med mera åt pojken ![]() Stranden var som bäst närmare lilla hamnen i Platanias, bara sand där. Jag hade faktiskt köpt UV-dräkter åt bägge barn, då slipper man krångla med evigt smörjande.. Hoppas ni får en härlig resa!! Jag längtar tills 21a augusti när det bär av igen till just Agia Marina! |
![]() |
|
|