|
||||
|
||||
Städväder
Alldeles oemotståndligt städväder idag.
Inte så varmt men soligt, lätt vind- Här ska skrubbas verandor med mystiska fläckar på. Här ska tvättas trasmattor. Här ska bytas sänglinne och vädras täcken och filtar. Här ska putsas fönster. Här ska flyttas trädgårdsmöbler och krukor. Här ska.... Jag börjar väl med att brygga lite gott kaffe, så får vi se sen... |
|
|||
|
|||
Sv: Städväder
Smart å nyte kaffe og livet. Det andre kan man jo gjøre senere. Det forsvinner ikke.
|
|
|||
|
|||
Høres ut som en god plan! Kaffe først og kanskje en til og deretter se hva som skjer. Kanskje været har blitt for fint til å vaske, rydde og spyle. Da kan man ta en kopp til og nyte livet istedetfor.
Jorunn |
|
||||
|
||||
Jag får också sådana anfall ibland ... men de går ofta över. I mitt fall hjälper det inte att brygga lite kaffe eftersom jag inte dricker det. Skulle kanske prova med en skvätt Retsina ... eller Ouzo?
|
|
||||
|
||||
...jaha, det blev kaffe och verandaskurande och kaffe och mattvätt , resten får bli vid annat tillfälle...
|
|
|||
|
|||
Sånn skal det låte Monica!
|
|
|||
|
|||
Lørdag er det min og Torbjørns tur å drikke kaffe og vaske og drikke kaffe og sope,vaske,henge opp gardiner.....og ikke helt usannsynlig et glass med hvitt.....
Jorunn |
|
|||
|
|||
Vi også, men noen få dager senere! Tar nok det glasset med hvitt først........
|
|
|||
|
|||
Citat:
Hei. Ja det ble litt feil rekkefølge.....tar nok et glass hvitt først....allerede fredag kveld (Takk for sist forresten. Satt ved siden av dere på Arja konsert. ) Ser dere sikkert 26.april. Håper å få treffe deg ved en anledning også Monica! Jorunn |
|
||||
|
||||
Packa en vindtät jacka, Jorunn, det är blåsigt!
Jag sänder min telefon i PM. |
|
|||
|
|||
Jeg husker deg godt Jorunn. Vi ses vel på konsert. Min mann og kompisen skal spille sammen med Kalymniere. Det blir spennende!
|
|
|||
|
|||
Monica. Hellre lite skit i hörnen än ett rent Helvete vet du väl...
Peter |
|
|