|
|||
|
|||
Paleochora 3 - 10 juni!
Kommer att resa ned till Paleochora den 3 juni. Blir taxi från I Daskallogiannis, dyrt men praktiskt. Flora A på Haris studios har ordnat... ;-) Tydligen något bättre pris, 100 EUR.
Tanken är att vandra (om jag finner en för ändamålet lämplig karta), solbada och ta det piano. Då jag far ner själv är jag öppen för någon gemensam tur/aktivitet med någon annan. / O |
|
||||
|
||||
Sv: Paleochora 3 - 10 juni!
Hej
det finns gott om bra kartor att köpa på plats även vandrings info finns i den lokala bokhandeln. Det ordnas säkert en del lokala vandringar som det finns info om på turistinformationen/resebyråerna. Det kommer att bli en fin semester du har valt en fin by jag är här nu bor på Harris. Olle |
|
|||
|
|||
Sv: Paleochora 3 - 10 juni!
Hej!
Du hade helt rätt. Ett mkt bra boende. Jag är jättenöjd. Vandrade till Sougia. Vackert men ganska ansträngande. Sommarhett precis som det stod i min bok. Tog mig även upp till Anidri och ravinen tillbaka till stranden. Givetvis även Samaria. Denna var vacker men folktät förstås... Hoppas att jag kan åka tillbaka snart för ytterligare upptäckter. Ola |
|
|