|
|||
|
|||
Äntligen...
I morgon är det dags för årets första Rethymnonresa,det känns helt underbart,3 härliga semesterveckor väntar oss
|
|
||||
|
||||
Sv: Äntligen...
Trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Även jag önskar er en trevlig resa!
Nej, förresten, vi ska visst åka med samma flyg. Vi syns på Gate 2 på Arlanda imorgon Birgitta. |
|
||||
|
||||
.. och jag har nu kommit hem från en kort men skön veckas vistelse i Rethymno. Vädret var av blandad karaktär, en del mulet med lite regn och lite lite åska. Men ändock mest sol o värme.
Så.. ha det så jätteskönt därnere och glöm bort den svala svenska sommaren ett tag. |
|
||||
|
||||
Ha 3 härliga veckor!
Camilla |
|
||||
|
||||
Välkommen till Kreta!
Yanna |
|
||||
|
||||
Ha det gött Jag kommer på torsdag
Malin |
|
||||
|
||||
Trevlig resa Athanasia!
Jag och maken flyger till Santorini imorgon bitti för vidare transport till Naxos. Där stannar vi 2 nätter på pension Sofi och åker sedan vidare till Schinoussa. Hur länge vi blir där beror på hur vi trivs. Har besökt ön för många år sedan och trivdes bra får se hur där är nu. Vi skall vara borta 14 dagar och räknar med att hinna med ett besök på Amorgos också //maji |
|
||||
|
||||
Välkommen "hem", men ta med paraplyet! Värre skitväder än vi haft de senaste dagarna har sällan skådats på Kreta i maj. Det regnade "valnötter" i morse och regnet här i Chania var regelbundet och jämnt. Tack och lov lovas det bättre väder från imorgon eftermiddag.
//Kikh |
|
||||
|
||||
Från och med torsdag visar alla prognoser fint...det hoppas jag stämmer Har en elev som är nere denna vecka... lär få höra om mitt älskade Kreta inte har varit till belåtenhet ;p Ses på torsdag
|
|
|||
|
|||
Ha en riktigt trevlig semester! Jag är avundsjuk på Dej. Men får vänta till september innan jag får återse MITT Rethymno.
|
|
|