|
|||
|
|||
Troulakis village, Platanias
Någon som varit på Troulakis Village i Platanias och kan berätta lite om det? Ska vi boka eller välja något annat?
|
|
|||
|
|||
Sv: Troulakis village, Platanias
Hej
Vi var ett gäng på 6 vuxna och 4 barn där 2009 i åldrarna 4-65 år. Alla var supernöjda poolen är inte så stor men det var helt ok tycker vi, för den går i vinkel så den är ju ändå på en större yta. Ägarinnan Maria var väldigt trevlig och gästvänlig. Vi hade frukost, helt okej och värt pengarna tycker vi. Vi tänkte faktiskt åka dit i år igen men det blev Alexandra Beach i agia marina istället fördel alexandra är att det ligger på stranden. Såg att Troulakies var billigt nu så boka lovar att ni inte blir besvikna |
|
||||
|
||||
Vi bodde där 2009, läs i min tråd http://www.kalimera.nu/forums/showth...kis#post165273
För övrigt ett mycket prisvärt alternativ! Bara att boka /Göran |
|
|||
|
|||
Tackar så mycket för svaren. Vi vågade inte vänta utan gick iväg i eftermiddags och bokade. För bra pris för att låta bli. Så i augusti bär det iväg.
|
|
||||
|
||||
Under alla mina år i A Marina och Platanias har jag bara hört nöjda gäster på Troulakis - De vill helt enkelt inte bo på andra hotell i området. Det senaste goda omdömet fick jag idag, av ett nors-danskt äldre par som käner sig som en del av familjen. Stående ovationer till den familj som bjuder sån gästfrihet!
//Kikh |
|
|