|
|||
|
|||
Tilos nästa
Ja nu är det dags. De sista dagarna bara sprang iväg.
Nu skall ryggsäckar fram och kläder tvättas för att vikas ihop fint och packas upp skrynkliga. Imorgon åker vi de två milen till Landvetter för att ta oss till Aten med byte av plan i Amsterdam. Sedan blir det 4 timmars nattvila (!) på Atens flygplats. Tidigt, 05.20 går inrikesflyget till Rhodos och sedan tar vi oss till hamnen för att äntra Dodekanisos Express 09.00 till Tilos. Där skall vi bo 1 vecka på Annas studios innan vi tar oss till Nisyros. Nu skall till bli skönt att åka. Åse och Lasse |
|
||||
|
||||
Sv: Tilos nästa
Ha det riktigt underbart på Tilos, och missa inte att följa med Stelios ut på en båttur!
Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Håller helt med Annki ... Trevlig resa!
|
|
|||
|
|||
hej
Vi har aldrig åkt med stelios. Vet ni vad det kostar på ett ungefär? Jag har för mig att det var rätt dyrt (om man jämför med andra liknande på andra öar) Åse |
|
||||
|
||||
Citat:
Ann-Kristin |
|
|||
|
|||
Hoppas att ni får en härlig tur.
Annas studios på Tilos är ingen dålig början. Fö många år sedan gav vi Mike (på Anna) en Kalimera tröja av den gamla grå sorten. Hälsa Tilos o ha det bra. /pawik |
|
|||
|
|||
Jamen det var ju inte så farligt. 35 euro skall vi nog klara. hehehe.
Jo vi skall ha det underbart på Tilos. Åse |
|
||||
|
||||
Citat:
Enigma |
|
|||
|
|||
Jaha nu går det sista ner i väskorna och jag skall köra the bajracks till föräldrarna där de skall vara under vår greklandsvistelse.
Nu kör vi så det ryker Åse |
|
|