|
||||
|
||||
Jag har blivit kär
Skulle bara meddela att mitt hjärta nu tillhör Naxos.Kom hem i lördags vill dit igen bättre ö jag aldrig besökt.Tack Janne Pension Sofi var helt underbart vilken gästvänlighet de har förstått hur man tar hand om sina gäster kommer definitivt att bo där igen.Tack Panos Rena och Thodoris.Var på Karpathos i fjol bra men nu bleknar alla andra öar,ja ni förstår jag är kär i denna ö (ps min man med)
|
|
||||
|
||||
Sv: Jag har blivit kär
Då är vi minst två, som är kära. Problemet är att jag liksom fjärilen söker efter andra blommor, som kanske är bättre. Och hur gick det...................
|
|
|||
|
|||
Citat:
Jag förstår precis vad du/ni menar...Η Ναξο στιν καρδια μου για παντα. bopia, som åker om 50 dar.. |
|
||||
|
||||
Hej, snacka om förväntningar som stegras inför premiärenturen till Naxos, som för vår del äger rum om 3 veckor
Känns mycket bra efter många positiva inlägg om ön, vet inte om vi någonsin varit så förväntansfulla inför en ny nål på vår karta över besökta resmål/öar. /Göran & Carina |
|
||||
|
||||
Du Göran vägsträckan mellan Apollonas och Naxos stad helt magnifik.Ska du äta gott så ät på Meltemi i Naxos stad maten heter Kaligiros mums. Lyckliga dej som har allt kvar
|
|
|||
|
|||
Vad härligt det låter att Naxos verkar vara så underbart som jag hoppas på, ska också dit för första gången om 3v....ska bli så underbart
|
|
||||
|
||||
Jag önskar Er alla en härlig vistelse på Naxos. Visst är Meltemi bra, men det finns många av bra matställen inne i gränderna. Hamnen kanske är lite si och så. Även i byarna inne på Naxos finns det superbra matställen. Kör Du bil, avstå vinet en kväll och ät i någon by uppe i bergen. Den upplevelsen är värt många glas vin, som Du kan ta när Du är tillbaka på boplatsen. Naxos --i mitt hjärta.
|
|
|||
|
|||
Måste bara säga att jag instämmer till 100 %, toppenmat och en sån trevlig ägare!
|
|
||||
|
||||
vad kul att ni haft det superbra på naxos! jag blir ännu mer nyfiken på ön. även jag ska åka dit för första gången nu i juli. ska bli sååå spännande att åka dit. jag har längtat länge, så av Elladas inlägg så kommer jag nog inte bli besviken (eller?).
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Så är det, man vill alltid tillbaka till Naxos!
Jag tror att vi åkte samma flight tillbaka till Sverige, du och jag Inha och trots att jag varit på Naxos många gånger och hunnit se det mesta känner jag precis som du... Jag vill tillbaka!!! Lotta |
|
||||
|
||||
jag me jag är också kär
|
|
||||
|
||||
Jag börjar redan skapa mig lite funderingar på att planera nästa års Naxos-resa. Jag vet - Galet! Men jag vill ju tillbaka till ön. Någon/några som vill hänga på?
|
|
|