Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-06-28, 14:12
Minervas avatar
Minerva Minerva är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010
Standard Butikker og restauranter i Georgioupolis

Hei!
Vi skal til Georgioupolis for første gang på fem år, og lurer på om noen nye, interessante butikker har åpnet siden sist. Den gangen fant vi en liten butikk som bare solgte håndlagede smykker. Vet noen om den fremdeles fins? Jeg har også lyst til å kjøpe med meg et lite lager med Korres kosmetikk (mye billigere enn her hjemme!). Er merket til salgs i Georgioupolis, eller må jeg til Chania? (ja, Rethymnon er nærmere, men vi skal ikke dit denne gangen).
Våre favorittrestauranter var Paradise og Arolitos. Jeg husker ikke navnene på de andre stedene vi spiste, men der var en nær elven som vi definitivt skal unngå ettersom maten var middelmådig og servicen svært dårlig. Kanskje det var Nostos?
Jeg har funnet anbefalinger for en rekke andre restauranter, og lurer på hvilke vi skal velge: Georgia’s Home Cooking, Valentino’s, Babis, Zorbas, Fanis, Sunlight, Rodaria, Georgis, Milos og Perastikos. Hvilke er deres favoritter? På forhånd takk for hjelpen!
Svara med citat
Gammal 2011-06-28, 14:15
Ypsilon Ypsilon är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Butikker og restauranter i Georgioupolis

Korres produkter finns till salu på farmacian i Georgiopolis, vissa även på flygfältet i Hania. Kan rekommendera grillade sardiner på Deep Blue Sea vid stranden intill Golden Bay hotell.
Ypsilon
Svara med citat
Gammal 2011-06-28, 22:44
Minervas avatar
Minerva Minerva är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010
Standard Sv: Butikker og restauranter i Georgioupolis

Mange takk for svaret! Så fint at jeg kan kjøpe Korres-produkter i Georgioupolis. Og takk for tipset om Deep Blue Sea - nå har vi enda en restaurant å velge mellom!
Minerva
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:43.