Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-07-14, 19:39
larssonsprint larssonsprint är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Hyra rum på Kreta

Är det någon som har bra tips på rum eller lägenhet att hyra på Kreta. Vi är 2 vuxna och 2 barn (1,9 år). Helst nära havet?
Svara med citat
Gammal 2011-07-14, 21:13
myssas avatar
myssa myssa är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hyra rum på Kreta

Ska ni åka i Augusti? maila mig för nummer till en som har lediga rum då...
Svara med citat
Gammal 2011-07-15, 16:45
_Tina_ _Tina_ är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Hej!

Jag bor här nere på Kreta under sommaren och hyr ett rum på ett riktigt mysigt och trevligt hotell som jag kan rekommendera. Det är ett litet familjeägt hotell med ungefär 30 rum som ligger precis på stranden, nedför några trappsteg och så är man på stranden där solsängarna är gratis. hotellet har även en jättefin pool med både en barndel och en lite djupare del för de som vill ha det. Det finns även en bar där han som driver den serverar enklare maträtter m.m så att man tillexempel kan äta lunch där. Baren stör inte på kvällarna så ni behöver inte vara oroliga för att ni inte ska kunna sova.
Det är alltså ett lugnt och familjevänligt hotell som passar alla och som inte heller är särskilt dyrt. Det ligger på gränsen mellan Kato Stalos och Agia Marina så det är nära till det mesta och det finns en busshållplats i närheten om man vill åka in till Chania.
Jag tror att priset för en enrumslägenhet är 45 euro per natt, men för att vara helt säker så kan ni gå in på booking.com och söka på hotell Girogialis.
Hoppas att ni hittar något bra hotell som passar er om ni inte väljer det här och att ni får en bra semester.

// Martina
Svara med citat
Gammal 2011-07-15, 16:51
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av larssonsprint Visa inlägg
Är det någon som har bra tips på rum eller lägenhet att hyra på Kreta. Vi är 2 vuxna och 2 barn (1,9 år). Helst nära havet?
Men, Kreta
- øya er jo så stor, om syd ø s t kysten er aktuell har jeg et tips
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:50.