Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-07-24, 14:33
Kicki5 Kicki5 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009
Standard Karpathosbilder

Vilket underbart väder vi har! I alla fall här i Norr. Idag är första dagen på väldigt länge som vi har mulet och lite regn (men varmt). Så nu har jag lyckats med att lägga in lite bilder från vår resa i maj. Och när man håller på med dessa bilder bllir man ju så sugen att åka igen.......
Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 15:14
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Karpathosbilder

Tack för titten Trevligt och se på andras Karpathosbilder också

Riitta
Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 15:15
KRs avatar
KR KR är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2011

Underbara bilder!
Det är åtta år sedan jag var på Karpathos så det är väl dag igen. Jag blir tokigt ressugen när jag ser bilderna. Om knappt fem veckor blir det Kalymnos och Astypalea, inte så dumt det heller.
//
KR
Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 17:06
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

Tack för titten!

Fina bilder , jag som nu varit hemma i knappt tre dygn, blir också sugen på att åka tillbaka

// Helén- som nästa år får sikta in mig på kombination Karpathos/Antiparos, det blir en natt på båt, men det får det vara värt
Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 17:47
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Jag skrev just till Riitta och frågade VAD exakt det är alla fastnar så för på Karpathos, även de som har andra återvändarfavoriter sen gammalt...Jag kan nämligen inte se på foton därifrån annat än som finns på massor av andra öar, men bevisligen finns det detm Förklara Hellen vad det var som just DU fastnade för! Vore kul att höra.

Lissi
Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 23:23
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

I vårt fall handlar det nog till stor del om att vi redan efter ett par dagar kände oss hemma. Karinafp har stor del i det, hon visade oss runt en hel del.
Alla människor vi träffade var väldigt trevliga. T.o.m. inkastarna, även om jag var rätt less på deras tjatande efter ett par vändor där de höll till. Det hände mycket hela tiden, mycket sång och dans, både traditionell och mer modern tappning. Att ön dessutom har fantastiska stränder gör inte saken sämre.
Stranden i Karpathos är iofs inget att skriva hem om enligt mitt tycke. Vi låg där våra två första dagar bara för att landa....
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:57.