![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu åker jag tillbaka till Agia Marina... har inte varit där på 10 år och har en liten fundering. Hur mycket kostar solstolarna nuförtiden? Såg att någon skrivit att de var gratis mot att man åt på strandbaren... Var hittar man dessa barer? Åker den 22 september, precis som för 10 år sedan, enda skillnaden blir förhoppningsvis avsaknaden av amerikanska bombplan... Dessa var väldigt frekventa sådär 11 dagar efter 11 septemberattacken.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har för mig att solstolarna gick på kring €4-€5 sist. Fast det kan bero på vart på stranden man ligger.. Kan återkomma med uppdaterad info efter 29:e augusti
![]() Mamasaurus med bara 5 dagar till avfärd ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vissa barer har gratis stolar om man handlar dryck eller äter lunch där. Har för mig att de flesta av dessa ligger i början av AM, strax efter där Kato Stalos slutar. I AM och Platanias varierar priset mellan 5 och 6 euro för 2 stolar och ett parasoll.
Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för svar och du får jättegärna återkomma med uppgifter när du kommer hem.
Måste säga att om priset på 5-6 € stämmer så är väl Kreta billigt. När jag var på Andros för 9 år sedan kostade två stolar och parasoll 8 €. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Hillevi |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, kom hem idag från agia marina, nedanför hotell Seagull
kostade stolarna 2,5 euro/st vi var 3 så 7,5 för 3stolar samt parasoll, billigare än förra året. |
![]() |
|
|