![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla !!
Har läst att Adama är uppskattat av många, undrar vart det ligger i Platanias. Vi åker söndag morgon !! ![]() ![]() Mvh Åsa |
|
||||
|
||||
![]()
Gå igenom hela Platanias mot Gerani så ligger den på höger sida en bit efter Ideal Beach
![]() Prova gärna deras mixade grekiska specialitéer. ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Malin !! Du är en klippa
![]() ![]() ![]() Ha det gott, Åsa |
|
||||
|
||||
![]()
´Det går en badbåt från den lilla hamnen i Platanias flera ggr per dag. Den kostar 25 E och då är det All inclusive på dryck under 3 timmar
![]() ![]() Annars kan man åka till Gramvousa med båt men då får man ta bussen bort till Kissamos först. Jag vet inte vilka restaurangtips du antecknat men om du inte skrivit med "Drakiania" så gör det...de kör transfer till sin restaurang med en vit minibuss som brukar stå parkerad längs huvudgatan i Platanias. Restaurangen besöks mest av greker och ligger 3,5 km rakt in i landet från Platanias. Ligger vid en flod och det är fantastiskt mysigt. Där får du riktig grekisk mat ![]() ![]() Trevlig resa ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Syglina heter köttet
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Bra tips ang Drakiana, jag äter dessvärre inte kött, men frossar gjärna i fisk o skaldjur, brukar oxå beställa in olika fantastiska grekiska förrätter
![]() Men Malin, hamnen ![]() något annat har jag inte sett ![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Sist jag var i Platanias frågade jag efter badbåt dom sa att det inte fanns,
![]() Åsa |
|
||||
|