![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag och dottern åker till Kreta och Kolimbari nu på fredag ![]() ![]() ![]() Läste i någon tidigare inlägg om gratis wifi anslutning i kolimbari och då undrar jag om det behövs något lösenord eller så.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tips på någon bra taverna i Kolimbari är också välkommet ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nja, nu har vi alltid tagit bussen till Kolymbari. Varför åka dyr taxi?? Busstätheten är i timmesintervall.
Så till Kommunens wifi-system. Det är bara att starta laptopen så kommer ni till hemsidan. Ingen inloggning behövs. Bara att koppla upp sig. Arne och Hustru Birgitta Som i morgon tar en tredagarstur till Estland och Tallinn |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Arne för ditt snabba svar
![]() Vi behöver fortfarande veta hur mycket taxin kostar mellan Chania och Kolimbari då busstransport är utesluten pga sjukdom ![]() ![]() hälsar en längtansfull syster yster |
|
||||
|
||||
![]()
Menar du från flygplatsen då eller?? Då tror jag nog att det går på ca 60E
Om det är från Chania stad du menar så jag skulle tippa på drygt 30 E. Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Det förefaller som om en taxi från Chania till Kolymbari kostar 30€.
Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Om man söker på Chania taxi så säger dom c:a 75 Euro fr Flygpl. - kolimbari .Men kom överens innan avfärd. så slipper du probl. sedan
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack tack ni båda två
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
För två år sedan åkte vi taxi från Kolimbari till Platanias och det kostade då 17 €, så räkna med det dubbla till Chania. Jag antar att taxipriserna inte har gått ner på två år
![]() //Ingela |
![]() |
|
|