|
|||
|
|||
Ny medlem
Tack alla ni som frågar och svarar! Jag vet nu precis vilka restauranger jag skall besöka, och vilka utflyktsmål jag inte får missa. (Har också införskaffat Kalimeras reseguide.) Om en månad är min gubbe och jag för första gången på Karpathos. Grekland är vårt favoritland, och vad jag förstår från allt ni informerat om på denna sida, så är Karpathos en god representant.
Hälsning från en förväntansfull Gunilla |
|
||||
|
||||
Sv: Ny medlem
Hoppas du får en härlig semester på Karpathos Prova gärna lite andra ställen vad som du hittat här, så kanske du hittar egna favoriter också
Riitta |
|
|||
|
|||
Ni kommer att finna många "guldkorn" som stränder, matställen och upplevelser. Karpathos är .....relaxande.
seaside |
|
||||
|
||||
Hej.
Såg att ni också åker till Karpathos om 1 månad. Kommer ni att vara där mellan den 15/9-22/9. Om det passar så vore det roligt att träffas och ta en bit mat eller en kvällsdrinkt tillsammans. Om vi inte bor för långt ifrån varandra så klart. Häls Kristina och Peter. |
|
|||
|
|||
Vi har nu återvänt från vårt första besök på Karpathos och har hunnit smälta våra intryck. Det känns som att vi blev vän med Pigadia och även andra delar av ön. Efter 2 dagar med moped för att lära känna närområdet, tog vi oss ut på ön under 3 dagar med bil. Vi är mycket nöjda med vår vecka.
Ett trevlig inslag var vår "blind date" med ett annat Kalimera-par. Det resulterade i två middagar och en liten tur över bergen till västkusten tillsammans. Det förgyllde vår semester. |
|
|