![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag och en kompis planerar att åka till Grekland nu runt den 20:e September (rätt sent, men hoppas att det går bra ändå!), och vi är lite förvirrade över alla alternativ som finns..! Kalimera har hjälpt oss sålla bort en hel del, och hoppas nu på att forumet kan hjälpa oss ytterligare..! ![]() Kanske lättast om man punktar upp våra önskemål och dylikt: 1. Inte ute efter fullt party, men någon utekväll eller två vore trevligt. Viktigare med fina stränder! 2. Har planerat 1v. Kan tänka mig att öar dit charterflyg går direkt är att föredra? 3. Bra matställen är aldrig fel! ![]() Har hört mycket om Skiathos, Ios, Naxos, Paros och Zakynthos.. Men vet som sagt inte riktigt vad som passar oss bäst ![]() Tacksam för all hjälp! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tacksam för det snabba svaret!
Det var faktiskt Skiathos som jag själv var inne på, efter allt det som jag läst ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Håller till fullo med Janne! Skiathos är en fantastisk ö, helt underbara stränder, det går bussar från stan och sen hoppar ni av vid någon hållplats, vilken som helst, det finns en mängd fina stränder efter hela busslinjen. Själva stan är väldigt mysig, många trevliga tavernor och restauranger. Att sitta på ett café eller en bar nere vid hamnen och smutta på en drink och titta på alla båtar som lägger till eller avgår och flanerande turister som strosar längs hamnpromenaden är ett stort nöje - jag längtar alltid till Skiathos!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan nu nämna att vi bokat en vecka på Skiathos!
![]() Mellan den 24:e september till den 1:e oktober blev det, på hotellet Skiathos Princess. Det ligger precis mitt emellan Skiathos och Banana Beach (Agia Paraskevi). Nu vill det till att vädergudarna håller sams medans vi är där bara..! |
![]() |
|
|