|
||||
|
||||
Hur är det med Elias?
Elias på Faros halkade i somras och gjorde sig illa i benet, någon som vet hur det är med honom? Fy sjutton för att vara gipsad i den värmen...
|
|
||||
|
||||
Sv: Hur är det med Elias?
I torsdags hade han fortfarande foten i paket. Men han satt där på sin stol, med benet i högläge, och såg lika glad ut som vanligt .
|
|
||||
|
||||
Hade han fortfarande någon som hjälpte honom? När jag var där, hade han två hjälpredor. Karin |
|
|||
|
|||
...jag fick sms från Fellmans på Karpathos igår, enligt det så har Elias fått ta av gipset,vilket borde kunna tas som intäkt på ok läkning..... Sen har han hjälp av Baltiska Olga.....
Mikke |
|
||||
|
||||
Så Olga är kvar fortfarande? Det låter bra. Erika satte henne på prov sist vi var där genom att beställa en Tequila Sunrise i stället för den sedvanliga ouzon.
Karin som längtar efter att få ta av SITT gips... |
|
|||
|
|||
...hu jekk dä då ?? Fick Erika sin soluppgång,eller??? Varen go ?? Håll oss inte i spänning.....
När fåru ta åv gipset då, Karin?? Nu börjar jag få lite resfeber...... Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
.....jag får titta till Elias när jag kommer te Pigadia tis-ons eller när nu färjan går.....
Andreas fyller ju år idag, så jag har totat ihop ett fölsedaxrim och skickat, sen får jag väl ta me lite Kavli-produkter till honom, som han gillar.... |
|
||||
|
||||
Fick meddelande från Olga idag, att Elias blir starkare för var dag.
|
|
|||
|
|||
Ja, han var lik sej naer jag var daer med Thomas och Britt-Inger fran Hunnebostrand for nagra dar senDa knallade han omkring som i gamla dar och skojade friskt som vanligt.....
Igar kvaell dok Olga upp pa Pelagos, nu var det slutjobbat for denna gang hos Elias och hon skulle vara lite ledig ett tag. |
|
||||
|
||||
Skönt att höra att han är ok.
|
|
|