|
|||
|
|||
Flygbiljetter sommaren 2012
Nu är det bokat och betalt!
Arlanda - Aten tur o retur, 1500 kr per person. Tre veckor för mig och två veckor för min man! Juni-juli Känner mig så lättad! Nu kan fantasierna, drömmarna, äventyren och planerna sätta igång och hålla mig vid liv när novembermörkret är som värst. Ser fram emot att sjunka ner i schäslongen framför brasan med hela högen av Greklandsböcker, kartor och e-guider... Pyttan |
|
|||
|
|||
Sv: Flygbiljetter sommaren 2012
Ja sämre sysselsättning kan man ju ha!!!
Lycka till med planeringen. Lissi |
|
||||
|
||||
Visst är det underbart?! Vi har också bokat, fast bara enkel väg än så länge...
Grattis! Bea |
|
|||
|
|||
Eller hur, Lissi!
Bea, "en enkel" låter hur underbart som helst! En dag kommer jag också att köpa det! Men just nu är det lite kompromiss som gäller... Pyttan |
|
||||
|
||||
Är på gång att införskaffa samma flygbiljetter vid samma tidpunkt. Har fått ung samma prisuppgifter. Lite nyfiket undrar jag vad ni flyger? Jag har Lufthansa och Malev på gång. Tänker nog välja Lufthansa, tack vare deras suveräna service å komfort. Men kan bli tråkiga Malev om det visar sej att tiderna passar bättre.
|
|
|||
|
|||
Det blev Lufthansa!
Vi reste med dem i somras och det var väldigt smidigt! Pyttan |
|
|||
|
|||
Citat:
Vi har ytterligare en gång anlitat Malev och varit helnöjda..... SAS får gärna överboka fler gånger då vi är med Lissi |
|
||||
|
||||
Lissi> Ja, "tråkiga" Malev! Iof bara flugit med dem ToR Aten 2010. Resan Arlanda-Budapest var en pina. Det var transferflyg till Amman och Damaskus. Incheckningen tog över 75 minuter och det var ett helsikes liv i kabinen, folk som reste sig och gick omkring mitt under taxi osv. Detta genererade mycket grinig kabinpersonal, som gick ut över alla passagerare. Sträckan Budapest-Aten var behagligare. Så kanske inte helt och hållet Malevs fel...
|
|
||||
|
||||
Lufthansa is da shit
|
|
|