|
|||
|
|||
Just nu från Naxos
Är just nu på Naxos, bra väder dock lite molningt i förmiddags. Bor som vanligt på Colloseo Star, Agios Prokopios. Tror det är 17:e gången nu, toppenställe med underbara hyresvärdar! En del ställen har slagit igen för säsongen, rätt så lite folk. Åtminstone en restaurang här vid AP har fullt varje kväll och där spelas det grekisk musik live varje kväll och har så gjorts sen början på juni då jag var här senast. Måste ju säga att livemusik och god mat är ett bra affärskoncept. I Choran är det som vanligt kö för bord på en viss restaurang vid torget.
Däremot så verkar Ios ha det tufft, vår Landlady där har inte på de 20 år hon haft uthyrning haft en så dålig säsong som denna. Eftersom det var premiär på Ios för mig så har jag ingen uppfattning, däremot så var det slående hur lite folk som var där. Det var i princip tomt på stränderna. Hur som helst så njuter jag av de dagar jag har här och de (6) som komma skall! agnlar |
|
||||
|
||||
Sv: Just nu från Naxos
Är lite avis. Brukade alltid vara på Naxos minst 1 v om året tidigare men nu är det 4 år sedan sist. Har helt enkelt blivit nya öar som fått sig besök istället. Undrar om den restaurangen vid torget kan börja på S... . Superbra ställe verkligen men i gränderna i gamla stan kan man lätt hitta en och annan pärla också.
NJUT! // A |
|
|