|
|||
|
|||
Kärleken övervinner allt!
Jag har ju varit SÅ bestämd på att jag inte skulle boka Grekland i förväg en gång till då man senaste resorna haft hjärtat i halsgropen när man ska åka för att det varit strejkvarsel på flyget eller båtarna.
Maken och jag satt därför i kväll och letade andra roliga resmål för nästa sommar: Barcelona, Malta(superbilligt med flyg och hotell 14 dagar för mellan 7-10 000 för 2 pers med fin standard på hotellen.) Azorerna och Madeira har vi också tittat på och maken var VÄLDIGT sugen på Malta.Flotta hotell att välja på med pooler och allehanda förlustelser inkluderat i billiga priset. Stora hotell med mellan 50-200 rum..Ju närmre han kom bokaknappen ju mer kröp jag ihop framför datorn för jag hade hittat SAS-biljetter för 4.286kr t o r Kastrup-Aten för 2 pers för 20 dagar i juni-juli. Tänk, bara flyga dit och sen stå utanför ankomsthallen och bestämma sig för vart man ska..öst eller väst? Syd eller nord? Där är vi nu , för ni förstår väl vilken resa vi köpte Får man stjäla Arnes ordspråk, Livet leker??? Lissi -nöjd med 3 resor bokade varav 2 går till Grekland- den tredje är Paris i påsk. |
|
|||
|
|||
Sv: Kärleken övervinner allt!
Nej ikke rigtigt... Kan det være Athen..?
|
|
|||
|
|||
JA visst blev det!
Lissi |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Og kanske videre til Tinos..? (A wild guess)
|
|
|||
|
|||
Det har jag lovat maken att det INTE ska bli. Han vill se andra ställen....
Tinos blir det för mig till nästa höst....oktober så där! Lissi |
|
||||
|
||||
Vi väntar på att Norwegian släpper biljetter till Kreta .....
Samma här: Kärleken övervinner allt" Lena |
|
|||
|
|||
Så kan jeg rekommandere Naxos. (Kärleken övervinner allt.)
|
|
||||
|
||||
Citat:
Malin - som åker på årets sista Kretaresa om 14 dagar |
|
|||
|
|||
Där har maken varit 4 ggr och jag en så det blir det nog inte...Men Naxos är fint...
Vi kanske snurrar runt i Saroniska ögruppen....eller gör en rutt längs fastlandet norrut...Nu börjar planeringen! Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Förra året bokade vi 5 november och det var nog ett par dagar efter biljettsläpp. Ha det så skönt på Kreta - vi åker till Teneriffa för första gången. Men det blir förstås inte alls detsamma! Lena |
|
||||
|
||||
Åh Lissi så härligt att ha "tagit språnget"... Hösten och vintern blir lite drägligare då eller hur? Jag och gubben sitter också och diskuterar "värsta tänkbara"... Vi landar nog i att vi också vågar nästa år igen. Det är ju så härligt och så himla svårt att tänka sig att låta bli! Kanske vi har tur med logistiken igen...
Vågar ni vågar vi... MVH zakka |
|
|