|
|||
|
|||
Bildgåtor
Nu har jag suttit en dryg timme och studerat listan på alla bildgåtor, nästan 3000 gåtor från Grekland....Helt otroliga bilder från SÅ många platser...Alla bilder kan man inte se längre, och alla har jag naturligtvis inte hunnit se nu heller, men det är fantastiska bilder de jag sett......Jag konstaterade att det tog 143 gåtor innan jag som nr 144 la in min första gåta....från stranden SKAFI på Tilos.
Vilka som lagt in gåtor kan man ju se....men visst hade det varit häftigt om man hade kunnat se vilka som löste gåtorna också! Så är nån av er fruktansvärt uttråkade av det ni borde göra och har lust att ägna en dag åt statistik så får ni ett uppdrag.....(Hoppas ni förstår att jag skämtar) Det jag vill säga är att det finns en otrolig bildskatt här! Lissi - 13 dagar från GREKLAND! |
|
||||
|
||||
Sv: Bildgåtor
Det som skulle tillföra bildgåtorna en extra dimension eftersom de är så dominerande i forumet idag är om den som lagt in gåtan berättar lite om platsen på bilden. Om de vill gärna en personlig vinkning och lite om vad de gjorde där och kanske när bilden är tagen. Skulle vara jätteintressant att höra mer om platserna bakom gåtan. Själv orkar jag ibalnd inte titta på alla gåtor men skulle gärna läsa om platsen.
Eva |
|
|||
|
|||
Sv: Bildgåtor
I många gåtor kommer det fram i sista fasen när gåtan är löst då det ofta berättas lite om platsen men det skulle absolut vara ett "mervärde" om gåtställaren alltid berättade lite om platsen när gåtan är löst.
Lissi |
|
|