|
||||
|
||||
GOTT NYTT ÅR!
Tiden går och nu är det återigen dags att lämna det gamla året bakom sig och se med framtidstro på det som kommer.
Jag önskar alla Kalimeravänner, kända och okända, ett härligt år där mål och önskningar blir uppfyllda och där sorg och besvikelser blir hanterbara. Kort sagt: GOTT NYTT ÅR! |
|
||||
|
||||
Sv: GOTT NYTT ÅR!
Gott Nytt År från ett regnigt Chania!
Jag hoppas att 2012 bjuder på många härliga resor, och ett uppsving för Greklands ekonomi. //Kikh |
|
||||
|
||||
Gott nytt allihopa!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Gott Nytt År från ett vintervitt och vackert norrland. Äntligen är vintern här. Hoppas alla får gå in i 2012 med tillförsikt och att de människor som har det svårt på jorden kan få det bättre kommande år.
Eva |
|
||||
|
||||
GOTT NYTT ÅR!
Jag önskar alla fräscha tag mot nya mål! / Anne |
|
||||
|
||||
GOTT NYTT ÅR!
Tyst..... lyssna... det knackar på dörren..... Är det nya året som vill in?
Vi låter det vänta ett slag. Tänker tillbaka på året som var. Allt gott tar vi med oss. Och det som inte blev så bra, det lärde vi oss något av. Så, innan vi öppnar dörren, njut av årets sista timmar. Sen kan vi hälsa det nya året välkommen in. Ha det gott, ta hand om dig och de du har omkring dig. Ett gott slut och ett Gott Nytt År önskar jag er alla! /Eva |
|
||||
|
||||
GOTT NYTT ÅR 2012 från Rethymno!
Yanna |
|
||||
|
||||
GOTT NYTT AR
|
|
|||
|
|||
Ett riktigt Gott 2012 önskar vi alla våra Kalimeravänner både i Sverige och Grekland. Jag sänder särskilt en tanke till alla vänner i Grekland som har det tufft och hoppas att det blir ett ljusare 2012.
Nyss hemkomna från Grekland efter en fin vecka så kan man ändå trots all materiell försämring och nedskräpning man ser ändå glädjas åt den stora grekiska vänlighet, värme och gästfrihet man möts av överallt! Där märks ingen kris i alla fall Lissi o Claes |
|
||||
|
||||
Gott nytt år ifrån ett dimmigt Skåne
Moster |
|
||||
|
||||
Gott Nytt År härifrån också!
|
|
||||
|
||||
Gott nytt (rese)år, χρόνια πολλα - καλή χρωνια σε ολους!!
|
|
||||
|
||||
Gott Nytt År på er alla.
Lolis |
|
||||
|
||||
KALH XRONIA με υγεία και χαρά, Gott Nytt År med hälsa och glädje till alla i världen !
|
|
|||
|
|||
Godt nytår til alle.
|
|
||||
|
||||
Ett riktigt GOTT NYTT ÅR - HYVÄÄ UUTTA VUOTTA till er alla. Hoppas ni får ett riktigt fint 2012 med många nya fina greklandsupplevelser!
/Outi |
|
||||
|
||||
Jag vill också önska alla ett riktigt Gott Nytt År, från ett milt och snöfattigt Bohuslän . Önskar också att Grekland och alla dess invånare får ett bättre/lättare ekonomiskt år 2012.
MVH zakka |
|
|||
|
|||
GOTT NYTT ÅR från Älvsjö
|
|
|||
|
|||