Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-01-31, 13:10
storkis storkis är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009
Standard Stefan Village

Vi är ett medelålders par som har planer på att åka till Stefan village i Agia Marina. Hur är det att bo där?

Irene
Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 16:50
annelie1 annelie1 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008
Standard Sv: Stefan Village

Vi har bott på Stefan village två gånger men det är rätt länge sen när Always fortfarande fanns som resebolag, tror det var 7-8 år sedan. Det var helt ok,vi trivdes jättebra, mycket eller nästan bara barnfamiljer då, trevlig personal på hotellet och maten vi åt bara lunch men jag har för mig att den var god.
Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 20:23
storkis storkis är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Vi har nu bokat resan dit tills den 24 maj och ska stanna en vecka. Vi åker med ving och de har även sin servicehörna där under sommaren. Jag längtar verkligen till Kreta. Både jag och min man är väldigt förtjusta i kreta. Vi hade först tänkt och åka till någon annan medelhavsö p.g.a. oroligheterna i grekland, men vi tyckte att charmen med ön övervägde.
Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 16:00
Nettan68 Nettan68 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009

Vi har varit på Stefan Village fyra år i rad nu (2008-2011) och om vi får möjlighet så åker vi i år igen. Det är ombonat, mysigt och väldigt, väldigt bra personal som bryr sig om alla. Fina lägenheter, enkla men bra städning och har funkat för oss, en familj med på fyra personer, varav två tonårssöner. Det är ibland mycket barnfamiljer, men det har inte varit störande. Restaurangen är toppen, kanske en enkel meny, men den är omtyckt, poolen är kanon (finns flera, men jag menar den stora), supermarketen har det nödvändiga och som sagt, kan inte nog säga vilken underbar personal det är. Jag hoppas ni ska tycka om det! :-)
Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 00:17
Ingelas avatar
Ingela Ingela är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Hej, vi bodde på Stefan Village (med Ving) nu från den 26/4 till 4/5 och vi är supernöjda! Jättefint hotellområde, bra resturang, fina pooler, helt ok supermarket på hotellområdet men bara några minuter från en stor supermarket med allt man kan tänkas behöva) mysig lekplats, mycket barnvänligt, ligger perfekt i Agia Marina, en bit från trafiken men ändå nära både hav och centrum. Fina lägenheter, vi hade turen att få en av få ( tror jag) lägenheter som vätte mot havet, häftig loftlägenhet. Blommande och grönt, mycket välskött. Ett toppenhotell som vi vill tillbaka till! (Och då är det ytterst sällan jag vill tillbaka till samma hotell...)
//Ingela
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:41.