|
|||
|
|||
Om ni kunde....
Ja , om ni kunde åka iväg just nu precis dit ni ville, vart skulle ni åka då??? Det måste absolut inte vara Grekland.()
Lissi - som gärna skulle åkt till Sydney |
|
||||
|
||||
Sv: Om ni kunde....
Vill faktiskt inte resa någonstans just nu ,äntligen lite vinter i Mälardalen med snö och minusgrader och skridskois på Mälaren...
Längtar gör jag till maj,då det blir en premiärtripp till Prag ! Ännu mera längtan till september,då det blir två veckor till Kefalonia.tio år sedan förra besöket. |
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
||||
|
||||
Då skulle vi åka till Montreal för att hälsa på första barnbarnet!
Karin och morfar Fred |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi - som flitigt umgåtts med tre av fyra barnbarn nu fredag-lördag |
|
||||
|
||||
Jag skulle vilja åka till första bästa ställe, där temperaturen är minst +20 gr!
/Netwolf - fryser... |
|
|||
|
|||
Jag skulle kunna tänka mig att åka tillbaka till Dubai som jag kom hem ifrån igår . Ett fantastiskt ställe.
//Ingela |
|
||||
|
||||
Jag skulle åka till Sevilla. Promenera i gränderna, äta tapas lite här å var och titta på favvolaget Atletico madrid när dom kommer på besök på Sanchez Pizjuan.
/Anders , med nybokad flygbiljett till Manila på julovet |
|
||||
|
||||
Underbart hade varit och legat i en solstol(eller heter det solsang??) och smutta pa en paraplydrink pa Playa Meloneras pa Gran Canaria
/Lucky som inte tycker att det ar kul med vinter och har en forkylning pa gang.... |
|
||||
|
||||
Jag skulle gärna tagit en weekendresa till Hemsedal
|
|
||||
|
||||
Jag har svårt att välja mellan att åka till Perhentian Besar eller till våra goa vänner i Washington DC. Kombinationen skulle vara kanon.
// KR |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Malaysias ostkust.
Dit skulle jag också gärna komma tillbaka till.Malaysia överhuvudtaget om det skulle vara nånstans jag redan varit eller annars Tibet ,Nepal och länderna därikring. |
|
|||
|
|||
I Nepal ska makens son gifta sig i april och jag vill inte åka dit Så olika vi är!!
Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
Smultron (som inte gillar vinterkyla) |
|
||||
|
||||
Till Finland
Riitta |
|
||||
|
||||
Jag skulle vilja vara exakt där jag är nu. Nämligen här:
|
|
|||
|
|||
Oerhört vackert, bara man får vara inomhus...
Lissi - fryer jämt oavsett klädsel. |
|
||||
|
||||
Vi eldar i brasan för mysighetens skull. Vi har faktiskt inte så kallt här, just nu är det bara -7.
Bilden är från mitt fönster på Malö, i Bohuslän. |
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
|