|
||||
|
||||
Flyger till Chania
Hej
Vi anländer till Chania 30 Maj och funderar på var/vilket hotell vi ska stanna på. Har sett att Hotel Haris rekommenderas ett flertal ggr. Hittar dock inga priser på deras websida. Nån som har koll? Bör vi förboka isf? Fler rekommendationer på ställe att stanna på? Har ingen koll alls på Kreta så idagsläget funderar vi på Platanias/Agia Marina Strandnära och wifi är ett plus Vi ser gärna att det är lite rörelse däromkring vi bor, blir lätt uttråkade om det är bara vi två och en solnedgång men slipper gärna att bo ovanpå ett disco, om ni förstår vad jag menar. Vi stannar väl kanske max 5nätter och budget på 50-60euro/natt kan vi säga. |
|
|||
|
|||
Sv: Flyger till Chania
Haris ligger i Paleochora om det är det som ofta rekommenderas här..I Chania vet jag att många bor på Casa de Amore som ska vara väldigt trevligt.
|
|
||||
|
||||
Enligt deras websida så ligger det här -> HOTEL HARIS - AG. MARINA 242 - CHANIA -
Dom kanske har nåt systerhotell där du säger |
|
||||
|
||||
Citat:
//Kikh |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Kan rekomendera John Apartment, Lola, Lissos, Anna-Maria...alla borde ha hemsida om du googlar. Vänner till mig bodde på Ilias i somras och var väldigt nöjda. Ilias går att boka på "Dinsemester.se". Alla dessa hotell ligger vid stranden i Platanias. Dessa hotell/lägenheter borde ligga i det prisintervall du nämner. En del går säkert få billigare än det också eftersom det inte är riktig högsäsong. Trevlig resa Malin |
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
||||
|
||||
Jo ni har nog rätt i att jag tagit fel på orten ang Haris. Hmm.. Men tackar för alla andra förslag, ska ta o googla lite mer. =)
Förresten, inte behöver man väl förboka nåt om man anländer 30 Maj? |
|
||||
|
||||
fel.
Senast redigerad av hayes den 2012-02-20 klockan 20:42. Anledning: dubbelpost |
|
|