|
|||
|
|||
Bildgåta 2565 - Stoupa på Peloponessos
Var finns denna lilla strand?
Lissi |
|
||||
|
||||
Sv: Bildgåta 2565
Koufonissi?
/Anders |
|
||||
|
||||
Rafina
//maji |
|
|||
|
|||
Syros?
Pyttan |
|
|||
|
|||
Nej
Nej Nej Lissi |
|
||||
|
||||
Evia!
// KR |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Men OJOJ OJ!!!! Hjärnsläpp är ordet
Inte är det Evia!!!!! LÅNGT därifrån!! Får skylla på att det var jättetidigt i morse FÖRLÅT Inga rätta svar ännu alltså! Fortsätt gissa...Gatstensläggningen tyder ju på att det är en strand nära bebyggelse. Lissi |
|
|||
|
|||
En lite större bild.
Jag vet att flera av er varit här. |
|
||||
|
||||
Stoupa, Mani.......
|
|
|||
|
|||
Jo visst är det Stoupa på Peloponessos.
Jag visste att Tom var på annan ort och kanske inte såg gåtan, men tänkte faktiskt att bla Du och Kari m fl borde varit där Hade jag fel eller gissade Du bara? Mani är så fint och Stoupa och Kardamili ska jag absolut till igen. Lissi |
|
||||
|
||||
Jeg har vært i Stoupa flere ganger, bodde på Theano to uker en gang, og besøkte også Stoupa da vi bodde i Kardamili.....
Jeg har webcam fra Stoupa, både denne (bystranden) og Kalogria liggende som favoritter, og ser innom flere ganger hver uke.... Et bilde fra samme sted som bildet i gåten, men i den andre retningen.. Senast redigerad av JohnS den 2012-03-01 klockan 23:19. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Den stranden tittar jag på flera gånger i veckan. Du måste ha stått precis bredvid webbkameran då du tog bilden. Först trodde jag bilden var från webbkameran men vinkeln stämmer inte riktigt.
Mvh Janérik (som aldrig varit där) |
|
|||
|
|||
Sv: Bildgåta 2565 - Stoupa på Peloponessos
Den bit av stranden som web-kameran visar har jag inte sett...vi var där en småregnig och mulen dag 2007 i månadsskiftet mars-april och det var inte många personer ute....men fint var det!!!
Lissi |
|
||||
|
||||
Sv: Bildgåta 2565 - Stoupa på Peloponessos
Citat:
Mvh Janérik |
|
|