|
|||
|
|||
Båt Santorini - Anafi?
Hejsan!
Är det bara jag som inte får fram förra årets båttider på "openseas"? Jag är så nyfiken på om det går en båt varje dag mellan Santo och Anafi? Tänkte stilla min nyfikenhet i väntan på aktuella båttider med att kolla in förra årets, men se det gick inte alls! Någon som har ett bra minne? Pyttan |
|
||||
|
||||
Sv: Båt Santorini - Anafi?
Hej Pyttan!
När har Du tänkt att åka från Santorini? Vi har hittat en båt som stämmer överens med våra flygtider. Vi kommer Santorini på eftermiddagen den 20/6. "Artemis " avgår från hamnen på Santorni 20,45 och anländer till Anafi enligt nuvarande tidtabell kl.22,15 |
|
|||
|
|||
Sv: Båt Santorini - Anafi?
Hej
Det är ANEK lines med Artemis som kör rutten Santorini - Anafi. Enligt deras schema, går den endast varje Onsdag kl. 20.45 och anländer 22.15,precis som Lamaya hade hittat! Sedan går NEL lines (Aqua Spirit) på Lördagar, Tisdagar 19.20, framme 21.00 För att sedan komma tillbaka till Santorini från Anafi, går NEL lines Onsdagar och Söndagar kl 07.00, framme 08.40 ELLER med ANEK (Artemis) Torsdagar 07.00, framme 08.30 Ingela Senast redigerad av Ingela A den 2012-03-26 klockan 18:38. |
|
|