|
||||
|
||||
Tilos. Dag 0.
Förra året skrev vi inget om våra resor till Grekland. 2011 var nämligen ett riktigt skitår och vi hade ingen lust att skriva. Detta år är ett bättre år. På söndag åker vi igen, och den här gången kommer vi att skriva här på forumet, och på Facebook. Precis som förr alltså.
Som jag har längtat efter denna utsikt. Snart ses vi. |
|
||||
|
||||
Sv: Birdie, nam, nam
Vilken härlig utsikt Ha en fin resa
Riitta |
|
||||
|
||||
Är det Tilos?
// KR Som ser fram emot att få följa med på eran resan via era ord o bilder. Ha det underbart! |
|
||||
|
||||
Yepp. Det är utsikten från "vårt" rum på Annas Studios, på Tilos. Rum nummer åtta.
|
|
||||
|
||||
Kul, kommer att följa er på alla forum
/Berra o Gunsan |
|
||||
|
||||
Härrrrligt att ni ska till Grekland! Nu undrar jag förstås hur länge ni kommer att vara där och om ni skall till andra öar än Tilos kanske? Eller blir det en överrasking? Hur som helst önskar jag er en underbar resa!
/ Anne |
|
||||
|
||||
Ha det så underbart i Grekland!
Har förstått på era inlägg att ni haft ett tungt år. Koppla av och njut av livet! Katitzi |
|
||||
|
||||
HERLIG BILDE og UTSIKT
Vi bodde på Anna's i 2005 - i år blir det Tilos igjen på oss og, men først langt ut i oktober KALO TAXIDI Kari |
|
||||
|
||||
Önskar er den allra bästa resa!
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa och ha en riktigt skön vistelse ... Och hälsa Tilos att jag kommer om 141 dagar.
Sjöborren. |
|
||||
|
||||
Härligt Janne med ett nytt och bättre år! Jag ser fram emot att "få följa med er på resan".
Tilos är en av öarna på min långa önskelista. Har ni skrivit om den ön från någon tidigare resa? Ha en riktigt fin tur! Masse |
|
||||
|
||||
Trevlig resa Janne & Camilla! Hoppas ni får en fin vistelse i övärlden och hoppas att 2012 blir ett riktigt riktigt bra år för er! Vi har saknat edra reseberättelser.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Da er det bare å glede oss til å bli med dere på reisen - endelig!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi skrev från Tilos 2010. Finns att läsa i denna hörna. Gå bakåt i tiden så hittar du allt. |
|
||||
|
||||
Lissi! Självklart ska vi ha en liten kalimerträff på Tilos i höst. Jag hoppas att även för första gången få träffa Anki - första året åkte vi hem samma dag som hon kom ... Andra året Likadant! Kanske det är fler här som kommer ner i september?
Sjöborren ... 140 dagar kvar. |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi- som skulle kunna ägna större delen av året åt greklandsresor |
|
|||
|
|||
Du der jo sånn ca. rett ned på MITT tak!
Med alle gode ønsker om nettopp et bedre år! |
|
||||
|
||||
Hoppas ni får en riktigt bra resa. Utsikten på fotot är ju precis som den ska var i Grekland. Tilos verkar vara en mycket fin ö.
Eva |
|
|