|
||||
|
||||
Hotell Semeli i Agios Prokopios
Hej!
Kul att sitta och hålla på med planering för två resor samtidigt. Resan i mitten på maj till Kreta håller på att vara helplanerad nu så vi började titta lite på vad vi ska hitta på i juli då vi flyger till Santorini. Naxos är ju en av våra favoriter men vi har inte riktigt hittat något favoritboende på ön fast vi har testat många. Nu då jag satt och surfade så hittade jag Hotell Semeli i Agios Prokopios. Som jag förstår det så finns hotellet ungefär mitt emot där man svänger ner till Hotell Prokopios men på andra sidan huvudvägen, ska tydligen vara havsutsikt från vissa rum även om man är en bit från stranden. Priset här var bara 45€ per natt för oss 2 vuxna med 2 barn i mitten på juli så jag bokade 5 nätter där, finns möjlighet att avboka utan kostnad fram till början på juli. Finns det någon som har bott på detta hotell eller vet mera om det. Jag har aldrig hört det nämnas tidigare vad jag kommer ihåg. De har en pool och på bilderna ser det fräscht ut men priset säger nästan att det måste finnas en hake. Jaja, roligt om det är lika bra som det ser ut. Mvh Janérik |
|
|