![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Våra vänner i Rethymno ska fara tillbaka till Sverige en vecka från den 25 Juni. De har en lägenhet i centrala Staden och erbjuder densamma kostnadsfritt mot kattvaktande. Vännerna har tvenne tillgivna, men bortskämda, honkattor som behöver tillsyn och matning den aktuella veckan.
Känner någon/några sig hågade skicka då namn- och telefonuppgifter till min inbox så vidarebefordrar jag detta till vännerna. Arne Mailtexten; Efterlysning eller bytesannons kan man väl säga! Vi behöver hjälp med att hitta någon som har lust att bo i vårt hus i Rethymno en kortare peridod i slutet på Juni från 25 Juni till början av Juli. Vi erbjuder sällskap i form av två små bortskämda missar, två sovrum, kök, vardagsrum och altan. Tja helt enkelt vi behöver kattvakt då vi båda ska till Svergie av någon som går att lita på (alltså att katterna får mat, vatten och städad låda varje dag, kanske ett litet kli bakom örat då och då ;-) och så man känner igen sig när man kommer tillbaka, hela möbler och att typ TV och dator finns kvar :-)) Vi kan inte redan nu säga exakt vilken dag vi kommer ner igen men vi fixar så klart billig annat boende om det blir så att vi överlappar. Det kommer garanterat finnas sista minuten resor när det närmar sig så det kan bli en riktigt billig semester för någon som har lust och möjlighet. Kanske t o m är så att någon av era vänner kan komma iväg på semester som annars inte kunnat göra det. Senast redigerad av Arne den 2012-05-05 klockan 18:43. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har mailat dig
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Arne;273344]Våra vänner i Rethymno ska fara tillbaka till Sverige en vecka från den 25 Juni. De har en lägenhet i centrala Staden och erbjuder densamma kostnadsfritt mot kattvaktande. quote]
![]() |
![]() |
|
|