|
||||
|
||||
Hvordan er utvalget av Glutenfrie varer
Vi planlegger 2ukers øyferie i juni med cøliakere i reisefølget.
Det er forskjellig fra land til land hva som tilbys av glutenfrie varer i butikkene. - mens Sverige er et foregangsland - og Norge er på god vei etter, er Danmark fortsatt et "uland" hvor det er problematisk for cøliakere å feriere. Hvordan er det i Hellas? Det finnes jo så mye god gresk mat som er glutenfri, det vet jeg , men: Finnes det feks glutenfritt knekkebrød , kjeks o.a i supermarkedene? Ferskt brød forventer vi ikke å finne, men håper på velvilje der vi skal bo ved å få låne litt plass i fryseren til medbrakt brød Jeg takker på forhånd for info fra noen som vet. Kari Senast redigerad av kari den 2006-01-29 klockan 21:40. |
|
||||
|
||||
Sv: Hvordan er utvalget av Glutenfrie varer
Om jag inte har fattat fel är väl Janne glutenintolerant...?
Ruby Senast redigerad av Ruby den 2006-01-29 klockan 22:23. |
|
||||
|
||||
Senast redigerad av PO den 2006-01-29 klockan 22:31. Anledning: Länkfel |
|
||||
|
||||
Citat:
- om han er glutenintolerant ville han jo ikke ha kunnet glede seg over disse brødene Men dette vet jo Janne best selv Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
MEN, i dette tilfellet var det ikke ny/nyttig info for meg der. Og, heldigvis har det skjedd MYE på dette området på 2 1/2 år - håper det er tilfelle i Hellas også Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Men jag undrar var jag fick det ifrån... Ruby |
|
||||
|
||||
Men,, Eva.L kan det mesta om detta ämne!!! Nu är hon emellertid at moment i Sydamerika, närmare bestämt Brasilien. Vi erhöll i dag ett vykort!! Eva kommer hem strax runt den 1 Februari och kan då med sakkunskap besvara alla de frågor i ämnet vilka ställas kunna.
Arne |
|
|