![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja nu håller vi alla tummar och tår och hoppas på Loreen! Hon är ju helt fantastisk både som artist och privat person! Låtarna för övrigt håller ju en betydligt lägre klass, Albanien ska man ju inte prata om. Låter som att hon sitter fast i en gammal gärdsgård ( som min mamma skulle ha sagt)! Nej heja heja Loreen!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Har någon annan tänkt på att om Sakis Rouvas skulle sjunga Norges låt, så skulle det ha blivit riktigt, riktigt bra...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() /Lucky ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas förhandsfavoriten vinner, lite rädd för att man "glömmer" rösta på en favorit då det känns för självklart.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det absolut tråkigaste progammet TV har. Har just sett "Mästarnas Mästare" som är det bästa. Allt enligt min mening.
Nu går jag och lägger mig med en bra bok, just nu boken om Steve Jobs. God Natt! Tobbe |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sverige är BÄST!!! På musik och att betala skatt....
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yes, Loreen är bara bäst! Och jag älskar ESC, det är såååååå braaaaa!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Loreen äger, så är det bara! Tårar har runnit ikväll av lycka!!!! Är sååå GLAD!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Kerstin |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Loreen!!
![]() Italien gav oss 0 Poäng, enda nationen som ej gillar låten. Kan det vara 2-2 matchen mot Danmark ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha det är 8 år sedan, kan det vara så illa? Var där på plats, men nu är Zlatan våran Loreen.... eller hur?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tobbe S, min man och du verkar vara av samma skrot och korn!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bu för Italien som inte ville ge oss 1 poäng ens!
Ja nu vinner vi EM i Fotboll! Sverige äger!!! Eller? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Kerstin ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Tobbe S;275934]Det absolut tråkigaste progammet TV har. Har just sett "Mästarnas Mästare" som är det bästa. Allt enligt min mening.
Nu går jag och lägger mig med en bra bok, just nu boken om Steve Jobs. God Natt! Tobbe Håller med Tobbe! Vi brukar alltid vara i Grekland när detta "fenomen" uppenbarar sig på TV och i Aftonbladet, och dessa media brukar vi förskonas av. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis fra en norrbagge også!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis från Finland också. Sverige var helt enkelt bäst, proffsigt och fräscht.
![]() / Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Gratulerer Sverige!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, eg är ju framträdandet i ESC rätt kasst. Men det är en happening!
Vi samlades kring grillen, storbilds-tv och massor av rödvin. Vilken galen härlig kväll det var! Å @Tobbe: Jag instämmer att Steve Jobs boken är en god bok! /Netwolf ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förmodligen var det Berlusconi, som fortfarande var sur över Zlatans uttalande..
![]() /Wolfen |
![]() |
|
|