|
||||
|
||||
Bonusresa ;)
Kunde inte motstå de billiga flygbiljetterna till Chania... Första dagen på sommarlovet idag och imorgon bitti åker jag
Funderar på om jag ska lämna kvar resväskan eftersom jag sen åker ner två veckor senare igen... Just nu känns iaf livet rätt "gött" Malin |
|
||||
|
||||
Sv: Bonusresa ;)
Så jäkla härligt
Vad du än gör så öppna inte ett eget grekiskt bankkonto |
|
||||
|
||||
Hahaha...nej jag lovar
|
|
||||
|
||||
Det är ingen idé att frakta resväskan, du har ju kompisar där som säkert kan förvara den ett par veckor!
Kaló taxídi! |
|
||||
|
||||
Citat:
// Malin |
|
||||
|
||||
Grattis, och trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Tycker allvarligt talat att det är dags för dig att hyra något eget att bo i, det är ju så mysigt. Det har hänt en hel del i vår lägenhet sedan vi träffades där, jag lovar! För att inte tala om trädgården! Du måste komma och inspektera igen!
|
|
||||
|
||||
Citat:
// Malin |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
18 augusti åker vi, sen står det skrivet i stjärnorna när vi åker till Sverige igen men om allt går som jag tänkt mig så åker vi tidigast hem med sista Norwegianplanet till Arlanda för säsongen.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Kanske dags att flytta ner istället? Skulle vara gott att slippa skotta snö och skrapa rutor... |
|
||||
|
||||
Det ligger en del i varför Pippi Långstrump ville gå i skolan
|
|
||||
|
||||
Grattis till bonusresan, vad bokade du för säte?
|
|
||||
|
||||
Det kallas ju ferieledighet när man är lärare och den är väl drygt 7 veckor i år:-) jag åker ner med ving från malmö och hem med fritidsresor till göteborg. 1100 t o r .. Billligt :-)
|
|
||||
|
||||
haha. .hoppas på fällbart..
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa och välkommen, Malin!
Håller med till 100 %! Det är underbart att ha något eget att komma "hem" till! |
|
||||
|
||||
Det är bara att gratulera!
Ha det underbart! // KR |
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
|
|
|||
|
|||
..skulle jag aldrig våga fälla!
Ha det gött! Lissi - som hoppas på att en en plats i flygplanet ingår i det pris jag betalt |
|
|