|
||||
|
||||
Bilder från Pythagorion
Jag har gjort ett album med några bilder ifrån Pythagorion, ifall någon är intresserad
Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Bilder från Pythagorion
Härliga bilder!
Skall dit för första gången i augusti/september, spännande. // KR |
|
||||
|
||||
Då slipper ni säkert och frysa och bli blöta också
Riitta |
|
||||
|
||||
"Nostalgi" är bara förnamnet när man tittar på dina bilder från Pyt.
Birgitta. |
|
||||
|
||||
Samos finns på min jättelånga lista av öar som jag måste besöka en vacker dag. Tack för titten!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Härligt!
KR: Åker eventuellt oxå dit aug/sep för 1:a gången. Hoppas det blir klart med allt här hemma så ska jag boka nästa vecka! |
|
|||
|
|||
Tack Riitta. Fina bilder
Lissi |
|
||||
|
||||
Tack alla Vi har varit på Samos 3 gånger.Detta var första gången i Pythagorion, förut har vi bott i Kokkari!
Blev positivt överraskad Det fanns så mycket gränder och springa i och fota Maten var god överallt. Vi åt mest i tavernorna som inte var på strandpromenaden. Bara vädret som var oss emot Riitta |
|
||||
|
||||
Fina bilder, fina motiv.
|
|
||||
|
||||
Fina bilder, dom gjorde mig ju inte direkt mindre sugen på att åka . På tisdag bär det av...
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa Mithera Lite tips, gå runt i gränderna så hittar du mycket fint och se på Testa gärna tavernor "bakom" hamnpromenaden. God mat och lite lägre priser än mitt i smeten
Riitta |
|
|||
|
|||
Eller kom till Vathi, här äter 2 pers middag för 25 euro + tips inkl. dryck oberoende vilken taverna man besöker. Kan rekommendera Rakomeladiko, Kouros osv... 2 veckor har gått fort, i morgon fortsätter resan till Ikaria och på onsdag vidare till Athens. Det är mening att vi är hemma på Åland igen lördagen den 30:e juni kl. 23.
|
|
|