![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej ,Är det någon som bott på kriti beach i rethymnon,Apollo har detta hotell och det står att det ska vara nyrenoverat .Det verkar vara toppenläge nära stan och stranden.Är även öppen för andra hotell tips.Vi har bott på ibiscos och bio förut som varit bra
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har bott på Pegasus och Ilios flera gånger. Men även Bio. så dom tycker jag varit bra alla. Men Ilios är ju ett snäpp bättre. Men svårt att hinna med att få rum där.Det är Fritidsresor som har Ilios.
![]() Majken |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Majken vi har också kollat på Ilios det verkar bra men vi har alltid haft med oss barn på resan förut så det har inte varit aktuellt förrän nu.Läget är ju bra men hörs trafiken mycket ?.Det är ju också smidigt med solstolarna på stranden.Jag har sett att personalen serverar dryck på stranden ibland så servicen verkar bra.Hotellet verkar lite inklämt annars och syns knappt från strandvägen.Vi var inne på baksidan av Ilios hotell när vi bodde på Bio sist och delen som är närmast Bio verkar lugnt och kanske hörs trafiken mindre där?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Micke! Ja vi har alltid bott mot Bio och där hörs inte trafiken så mycket. Vi har aldrig bott med havsutsikt,men har vänner som bott där och dom är nöjda så jag tror inte att det är så värst liv. Sen kan man ju också bo mot poolen men där kan det bli väl så hett ibland. Ja man kan beställa drycker och annat ner till stranden. Det är skönt att solstolarna ingår så det känns inte så mycket om man bara är där några timmar. Även om man säkert redan betalt för det. men vi gillar det. Vi åker i september igen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ILIOS är bara toppen jättebra personal o service. Har bott där 6 år nu o ångrar det absolut inte , Men man får boka Väldigt tidigt om man ska ha en chans på rum där,själv har vi bokat för 2013 redan
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Majken |
|
||||
|
||||
![]()
Det var ju synd åker hem den 30 augusti.Men nästa år har vi flyttat det en vecka framåt
|
|
|||
|
|||
![]()
Då kanske vi ses. Brukar ni bo mot pool, hav eller gata?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen
Vi brukar alltid boka på baksidan mot gatan för där finns lite skugga när det blir för varmt i solen |
|
|||
|
|||
![]()
Samma här. Vi brukar också bo på baksidan mot hotell Bio.
|
![]() |
|
|