Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Rethymnonkusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-06-29, 09:44
SunInMyHeart SunInMyHeart är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005
Standard Uppgradera ospecifiserad resa på flygplatsen?

Nu var det många år sedan jag åkte ospecificerat till Heraklion/Kreta, men på den tiden jag gjorde det, erbjöds man direkt på flygplatsen att uppgradera till ett specificerat hotell.

Är det någon som vet hur det fungerar idag?

Tack på förhand!
Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 13:51
bob-kåres avatar
bob-kåre bob-kåre är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard Sv: Uppgradera ospecifiserad resa på flygplatsen?

Det var några år sen jag också åkte ospec, men jag har aldrig blivit erbjuden att uppgradera till spec. Däremot har jag bytt hotell frivilligt då det hotellet jag skulle bli skjutsad till var fullt. Så vips fick vi byta buss på flygplatsen och åka till ett 4-stjärnigt hotell i Rhodos istället för ett 2 stjärnigt i Faliraki.
Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 14:12

Tack, för input, jag har bara själv varit med om ovan nämnda "koncept" just på den omnämnda flygplatsen.
Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 16:26
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Vi har testet billigste type uspec flere ganger nå fordi vi som pensjonister kan reise på veldig kort varsel
- og det kommer vi nok til å fortsette med, har fått bo på hyggelige hoteller, veldig bra rom, vi betalte kun kr 998,- pr. pers pr reise

Første reise gikk til Kefalonia ( Apollo), der kom vi til Skala og bodde på Ocean View Hotel, fikk et fint studio 3 etg med vakker utsikt

Vi fikk skriftelig info v/ ankomst om at vi måtte bo et annet sted de to siste nettene, med navn og romnummer på det hotellet, det var ca 50 m å gå dit.
Vi hadde bil og planer om å flytte oss litt på øya og ordnet de to siste nettene selv

Neste reise var til Samos ( Star Tour), dit reiste jeg alene og var veldig heldig, bodde på ATHOS og fikk rom i 3 etasje rett ved siden av takterrassen, vertskapet på Athos er spesielt koselige

(Mange kjenner Athos som har vært Vinghotel i 20 år, nå er dessverre ikke Ving på Samos lenger)

Siste turen vår var til "den Joniske kysten" ( Ving) forrige uke .
-vi hadde håpet på Lefkada, men var veldig godt fornøyd med å bo i Parga og, fikk et veldig pent rom, med god beliggenhet innen hotellet), på BACOLI Hotel - det er basseng der og.

Så enten har vi hatt flaks 3 ganger, eller så får man bo bra på "Uspes uten eget bad og wc"
- vår plan var å finne et sted å bo selv om vi var uheldige med det vi ble tilbudt.
Ingen steder så jeg noen som sto med tilbud om "oppgradering"

Til Kreta har har vi ikke reist uspes enda, men jeg kan ikke tenke meg at de har en annen policy der

Lykke til SunInMyHeart
Svara med citat
Gammal 2012-07-02, 08:38

Tack, för input.

Egentligen är det inte jag som undrar, utan jag försöker egentligen pepa en kollega att åka iväg på egenhand istället för att stanna hemma i Sverige helt själv.

Nu har hon bokat det blev Chania på Kreta Ospec (Fritidsresoer), men med garanti för att slippa byte samt Toa & WC på rummet.

Vi får se vad det blir...
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:50.