|
|||
|
|||
Galini Suites?
Nån som bott på Galini Suites? Jobbig backe? Långt att promenera till stan?
|
|
|||
|
|||
Hej, ska också åka dit den 18 augusti, skulle också gärna vilja veta mer om både Skiathos och själva boendet, någon här på forumet som har bott där? Långt till bussar, strand osv? Mvh Amanda
|
|
|||
|
|||
Sv: Galini Suites?
Har själv inte bott på hotellet men om det är det jag tror det är så är det nog en backe upp till hotellet. Har bott på hotell i samma område och ifall backarna är jobbiga låter jag vara osagt Jag tyckte det var en helt ok vardagsmotion i alla fall!
Annars är det inte särskilt långt in till Skiathos stad, ca 1 km. Nu förtiden finns det även trottoar större delen av vägen har jag för mig och vill man inte gå så finns det ju gott om både bussar och taxibilar. Kan tänka mig att det är 400-500 m till Megali Ammos Beach, men ni lär ju antagligen vilja ta er runt och se alla fantastiska stränder som SKiathos har att erbjuda! Busshållplats finns i närheten av de flesta hotell, bara man tar sig till stora vägen. Därefter är det bara att hoppa av när man känner för det så finns det garanterat en fin strand inom gångavstånd Ni kommer få det helt underbart på fantastiska Skiathos! |
|
|