|
||||
|
||||
På måndag morgon bär det av i 16 dgr
Som vi har längtat, då vi semestrade hemma i Sverige i bl a Smögen o Kungshamn förra året. I år blir det först Skyros, sen Alonissos o sist men inte minst Skiathos. Vi ska även till Skopelos över dagen!
Det ska bli så härligt med tanke på den näst intill katastrofala sk sommaren vi har haft hitintills...vi är riktigt soltörstiga och badnödiga nu Ha det bra alla Kalimerare med en önskan om mer sol åt svenskarna |
|
||||
|
||||
Sv: På måndag morgon bär det av i 16 dgr
Badnödig - jag förstår verkligen hur ni känner!
Själv har jag badat några gånger när det har varit riktigt fint här hemma och det har varit underbart härligt och friskt, men det går ju inte att jämföra med att bada i Grekland förstås. Kul om du berättar hur du upplevde Skyros när du kommer hem. Jag har varit där ett par gånger, men det är alltid roligt att höra om andras upplevelser. Fint att bada är det i alla fall på alla fyra öar ni ska till, så ha nu en riktigt underbar semester! |
|
||||
|
||||
Ha en riktigt skön semester! Skyros känner jag inte till däremot de andra öarna - Skiathos med alla fina stränder. Jag får vara badnödig i 59 dagar till - för badar i Mälaren gör jag aldrig!
Hälsningar sjöborren |
|
|||
|
|||
Badnödig är ordet!
Förra sommaren började vi 22 maj och slutade i slutet av september och vi badade så gott som varje dag....I år ser det inte ut att bli mer än de bad varje dag vi fick på Tinos och de var alla underbara! Så njut, njut! Skyros blir väldigt kul att höra om. Lissi |
|
||||
|
||||
Ønsker dere d e i l i g e bad og en herlig ferie
|
|
||||
|
||||
Badnödig - bra ord! Till och med en badkruka som jag börjar bli badnödig.
Trevlig resa! |
|
||||
|
||||
Citat:
Instämmer till fullo! Men jag får vänta till den 14 september... Kalymnos, here I come! /Eva |
|
||||
|
||||
Jag blir mindre och mindre Badnödig för varje år som går.
Ifjol en vecka i Turkiet,Cesme i juni. Inget bad,bara promenader. Året innan en vecka på Thassos i juni. ETT kort dopp,annars bara promenader. I år blir det TVÅ veckor i september på Kefalonia,då borde det väl kunna bli några bad hoppas jag. Fast,jag tänker ha bil en vecka,då blir det rundturer med berg,grottor och byar. Då är det bara en vecka kvar,kan tänka mig att det bara blir promenader... ?? |
|
||||
|
||||
Tack alla ...ska försöka samla på mig lite om Skyros...ska bli riktigt kul att komma till en ö som inte verkar så välbesökt av oss Kalimerare
Må gott så hörs vi |
|
|||
|
|||
Ha en underbar semester!
|
|
|