|
|||
|
|||
Votsalakia, lägenheter Pelagos & tips på tavernor
Hej,
Jag är nyregistrerad på forumet även om jag ofta varit inne och läst här för tips inför diverse Greklandsresor. Nu tänkte jag inviga mitt nya Kalimerakonto genom att höra efter om det är någon som möjligtvis besökt lägenhetshotellet Pelagos i Votsalakia? Jag och min sambo ska nämligen dit nu på söndag och har inte hört särskilt mycket om hotellet, mer än vad som står på Fritidsresors hemsida. Dessutom vore det toppen om någon kunde tipsa om mysiga tavernor i närheten, i byn Votsalakia? Finns det någonting särskilt i byn som måste ses eller testas? Tacksam för tips och råd! |
|
||||
|
||||
Sv: Votsalakia, lägenheter Pelagos & tips på tavernor
Vi bodde där på vår första Greklandsresa med familjen. Det var några år sedan, 2007. Det var helt okej och då väldigt trevlig personal. Gott om katter på hotellet och intressant att följa deras revirstrider.
Trevliga restauranger då var Annas med husmanskost. Man får komma och titta på vad man vill ha. Sonen gillade Nostos pizzeria som även hade grekisk husmanskost. Fiskerestaurangen Nikos var mysig (andra änden eller början av Votsolakia). Läs resebrev. Aina |
|
|||
|
|||
Tack för dina tips! Att det är många katter på hotellområdet ser jag som en positiv sak eftersom jag är väldigt kattkär
Jag har läst ditt resebrev och fått ännu lite fler tips därifrån. |
|
|||
|
|||
Letar efter ditt resbrev men kan inte finna det..??!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||